


100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 22 punktów o wartości 2,00 zł
Gogle robocze octan 3M 2890A
Model: 2890A
Waga: 99 g
Soczewka: octanowa
Powłoka: AF
Wentylacja: pośrednia
Odporność na uderzenia: ciała o wysokich prędkościach i niskiej energii w skrajnych temperaturach (-5 do +55°C)
Przepuszczalność światła: 89%
Wymagania: certyfikat CE, zgodne z normą EN166 1 FT
Gogle robocze 3M 2890A zostały zaprojektowane do ochrony wzroku. Gogle szczelnie zabezpieczają przed odpryskami ciał stałych i ciekłych, oraz przed szkodliwym działaniem pyłu, dymu i mgły. Szyba wykonana jest z octanu, odpornego na zarysowania. Produkt posiada pośrednią wentylację, która zwiększa cyrkulację powietrza, a tym samym zmniejsza ryzyko zaparowania szybki w wysokiej temperaturze lub wilgotności. Szerokie, regulowane taśmy nagłowia, zapewniają dopasowanie do każdego kształtu twarzy. Gogle robocze 2890A są lekkie i nie ograniczają pola widzenia. Produkt ochrony wzroku kompatybilny ze środkami ochrony dróg oddechowych. Soczewkę należy wymienić, jeżeli nosi widoczne ślady użytkowania, zmniejsza to koszty eksploatacyjne i wydłuża żywotność gogli roboczych. Gogle ochronne można nosić na okulary korekcyjne. Gogle robocze 3M 2890A chronią oczy przed kurzem, dymem, mgłą, przed odpryskami ciał stałych i cieczy, a także przed szkodliwym działaniem promieni UV. Produkt doskonale sprawdza się podczas pracy w chirurgii, zakładach tokarskich, frezarskich, w laboratoriach chemicznych, malarniach, a także w przemyśle budowlanym.
Chcesz wiedzieć więcej na temat artykułów i akcesoriów BHP? Zaglądnij do naszego bloga!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.