Apteczka pierwszej pomocy Fosco Outdoor First Aid Kit

Apteczka pierwszej pomocy Fosco Outdoor First Aid Kit

34,99 zł

Najniższa cena produktu 34,99 zł z dnia 29.03.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 34,99 zł z dnia 29.03.2024

Ilość

  W magazynie, wysyłka natychmiast

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 3 punktów

Apteczka pierwszej pomocy Fosco model Outdoor First Aid Kit to kompaktowy zestaw, który nie zajmie dużo miejsca i jest niezbędny do udzielenia pomocy, a nawet uratowania ludzkiego życia.

Cechy produktu:

  • niewielkich rozmiarów,
  • szczelnie zamykana,
  • wewnętrzna przegroda ułatwiająca ułożenie wyposażenia,
  • wykonana z tworzywa sztucznego,
  • zestaw zawiera: 4 plastry, plaster samoprzylepny, 2 bandaże, watę, nożyczki, pęsetę, patyczki, agrafki, igłę, nici oraz 2 guziki,
  • wymiary: 120×85×40 mm,
  • kod producenta: 8608.

Niewielkich rozmiarów apteczka wyprodukowana przez firmę Fosco wyposażona jest we wszystkie niezbędne elementy do udzielenia pierwszej pomocy oraz ratowania ludzkiego życia. Materiały opatrunkowe, plastry, jak i inne potrzebne narzędzia są szczelnie zamknięte w poręcznej walizce. Walizka wykonana jest z solidnego tworzywa sztucznego oraz wyposażona jest w przegrodę ułatwiająca organizację wyposażenia. Doskonale zabezpiecza przed wpływem czynników zewnętrznych takich jak woda, pył oraz kurz. Kompaktowy rozmiar sprawia, że apteczka pierwszej pomocy nie zajmuje dużo miejsca i bez problemu zmieści się w plecaku, czy torebce. Wyposażona jest w: 4 plastry, plaster samoprzylepny, 2 bandaże, watę, nożyczki, pęsetę, patyczki, agrafki, igłę, nici oraz 2 guziki. Apteczkę warto jest mieć zawsze przy sobie. Świetnie sprawdzi się zarówno w zakładzie pracy, jak i podczas wypadu w teren.

Zobacz nasz blog i dowiedz się więcej o bezpieczeństwie w pracy!

Szczegóły Produktu

8719298109679

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl