PK-Mot

    Apteczka pierwszej pomocy zakładowa AZP110

    79,99 zł

    Przepraszam, nie ma nas. Firma wysłała nas na wojnę w Ukrainie. 

    Ilość

      Obecnie brak na stanie

    Dostawa od 0 zł

    Do 101 dni na darmowy zwrot

     

    100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

     

    Gwarancja oryginalności produktów

    Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 24 punktów o wartości 2,00 zł

    AZP110 Apteczka zakładowa pierwszej pomocy

    Apteczka zakładowa, w którą musi być wyposażony każdy zakład pracy. Apteczka posiada dodatkowe mocowanie, dzięki któremu można przytwierdzić ją do ściany w łatwo dostępnym oraz widocznym miejscu.

    Skład apteczki:

    • plaster z opatrunkiem 6x10 cm (8 szt.),
    • plaster na szpulce 5 m x 2,5 cm (1 szt.),
    • bandaż elastyczny 4 m x 6 cm (2 szt.) oraz 4 m x 8 cm (3 szt.),
    • rękawiczki winylowe (2 pary),
    • chusta opatrunkowa 60x80 cm (1 szt.) oraz 60x40 cm (2 szt.),
    • bandaż z kompresem (opatrunek indywidualny) 8x10 cm (3 szt.) oraz 10x12 cm (1 szt.),
    • kompres gazowy 10x10 cm (6 szt.),
    • chusta trójkątna 96x96x136 cm (2 szt.),
    • koc termiczny 160x210 cm (1 szt.),
    • nożyczki 14,5 cm (1 szt.), - ustnik do sztucznego oddychania,
    • instrukcja udzielania pierwszej pomocy,
    • z wieszakiem montowanym na ścianę,
    • przeznaczona do zakładów pracy.


    Wymiary apteczki: 
    27X27X9,5  


    Sprawdź nasz blog i dowiedz się więcej o bezpieczeństwie w pracy!

    Szczegóły Produktu

    5908236807804
    Powiadom mnie o dostępności

    Reklamacja - najważniejsze informacje

    • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
    • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
    • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
    • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
    • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
    • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


    Najczęściej zadawane pytania:


    1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

    Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



    2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

    Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



    3. Jak wygląda proces reklamacji?

    Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



    4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

    Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



    5. Ile trwa reklamacja?

    Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



    6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

    Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



    7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

    Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.