Malfini

Chusta Malfini Twister 328

8,99 zł
11,99 zł
-26%
Kolor
  • Czarny
Ilość

  Obecnie brak na stanie

Dostawa od 0 zł

Do 101 dni na darmowy zwrot

 

30 dni na zapłatę z PayPo

 

100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

 

Gwarancja oryginalności produktów

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 1 punktów

Wszechstronna i ponadczasowa chusta Malfini Twister 328 z lekkiej dzianiny to doskonały sposób na ochronę przed chłodem w pracy, jak i podczas aktywności.

Chusta Malfini Twister 328 cechy produktu:

  • lekki materiał,
  • elastyczna i komfortowa w użytkowaniu,
  • rurowa konstrukcja,
  • wszechstronne zastosowanie,
  • nadaje się do znakowania,
  • kod producenta: 328,
  • materiał: 100% poliester.


Chusta Malfini wykonana z lekkiej poliestrowej dzianiny o gramaturze 135 g/m2. Dzięki zastosowaniu elastycznego materiału i rurowej konstrukcji produkt można wykorzystać na wiele sposobów, m.in. jako komin, maskę, czapkę czy opaskę. Chusta nadaje się do znakowania.


Zobacz wszystkie kominy i kominiarki robocze w ofercie Baltic BHP!

Szczegóły Produktu

8591729068805
Powiadom mnie o dostępności

Opis

Materiał
Syntetyczny
Cechy materiału
Elastyczny

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.