

100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 5 punktów o wartości 1,00 zł
Chusta Buff CoolNet UV+ Ride-Multi w oryginalny wzór, z możliwością wszechstronnego użytkowania. Zapewnia ochronę przed chłodem i szkodliwym promieniowaniem UV.
Całkowicie bezszwowa chusta Buff z serii CoolNet UV+ to dodatek, który wykorzystasz przez cały rok. Może być użytkowana jako komin, maska, ale także opaska albo czapka, w zależności od potrzeb. Materiał zapewia optymalną regulację termiczną, z jednej strony chroni przed chłodem, ale z drugiej, przy większej aktywności, sprawnie odprowadza pot i wilgoć dając uczucie chłodzenia oraz suchej skóry. 4-kierunkowo rozciągliwa dzianina jest łatwa w dopasowaniu, a dzięki zawartości jonów srebra chroni przed namnażaniem drobnoustrojów i powstawaniem przykrych zapachów. Dodatkowo produkt chroni przed szkodliwym promieniowaniem UV.
Zobacz także czapki z naszej oferty!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane