

Chusta Buff Original EcoStretch Logo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 16 punktów o wartości 2,00 zł
Chusta Buff Original EcoStretch Logo to ochrona niezależnie od pogody i możliwość wszechstronnego użytkowania. Oryginalne wzory w serii Logo Collection dodadzą unikalnego charakteru Twoim ubraniom roboczym i sportowym!
Chusta Buff Original EcoStretch Logo:
- przeznaczona do całorocznego użytku,
- 4-kierunkowo rozciągliwy materiał,
- bezszwowa konstrukcja,
- możliwość noszenia na wiele sposobów,
- chroni przed szkodliwym promieniowaniem UV,
- materiał: 95% poliester z recyklingu, 5% elastan,
- kod producenta: 130513.555.10.00 (zielona), 130515.999.10.00 (czarna).
Chusta wielofunkcyjna Buff to dodatek, który wykorzystasz przez cały rok. 4-kierunkowo rozciągliwa dzianina o bezszwowej konstrukcji pozwala wygodnie dopasować produkt i nosić go na różne sposoby: jako komin, czapkę, opaskę i wiele innych. Materiał chroni przed chłodem, a przy tym dobrze odprowadza wilgoć i chroni przed szkodliwym promieniowaniem UV. Dzięki temu możesz używać chusty Buff na co dzień, w pracy, ale także podczas aktywności.
Sprawdź także czapki w naszej ofercie!
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane