Sundstrom

    Chusteczki czyszczące Sundstrom SR 5226 50 szt.

    39,99 zł
    Ilość

      Obecnie brak na stanie

    Dostawa od 0 zł

    Do 101 dni na darmowy zwrot

     

    100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

     

    Gwarancja oryginalności produktów

    Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 4 punktów

    Zadbaj o sprzęt ochrony dróg oddechowych i ochronniki słuchu! Wyposaż się w chusteczki czyszczące SR 5226 marki Sundstrom, które przeznaczone są do codziennej pielęgnacji produktów tej marki.

    Cechy produktu:

    • duże opakowanie w korzystnej cenie,
    • 50 sztuk chusteczek w zbiorczym opakowaniu,
    • czyszczą z lekkich zabrudzeń,
    • bezpieczne dla czyszczonych produktów - bez ryzyka uszkodzenia,
    • model: SR 5226,
    • kod producenta: H09-0401.


    Chusteczki czyszczące SR 5226 marki Sundstrom w dużym opakowaniu. Chusteczki przeznaczone są do dezynfekcji, czyszczenia i codziennej pielęgnacji sprzętu ochrony dróg oddechowych oraz ochronników słuchu. Opakowanie zawiera 50 sztuk chusteczek. Doskonale sprawdzą się do utrzymania w czystości m.in. półmasek wielorazowych Sundstrom. W przeciwieństwie do zwykłych środków chemicznych, chusteczki są bezpieczne dla produktów Sundstrom. Czyszcząc regularnie półmaskę zwiększasz jej żywotność. Oprócz odpowiedniej pielęgnacji rekomendujemy przechowywanie półmaski w dedykowanym pojemniku marki Sundstrom.


    Sprawdź też inne produkty marki Sundstrom!

    Szczegóły Produktu

    9999001099070
    Powiadom mnie o dostępności

    Reklamacja - najważniejsze informacje

    • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
    • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
    • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
    • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
    • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
    • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


    Najczęściej zadawane pytania:


    1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

    Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



    2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

    Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



    3. Jak wygląda proces reklamacji?

    Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



    4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

    Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



    5. Ile trwa reklamacja?

    Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



    6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

    Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



    7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

    Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.