Czapka z daszkiem CAT Trademark Hi-Vis
Najniższa cena produktu w ciągu 30 dni przed promocją 84,99 zł z dnia 02.10.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 8 punktów o wartości 1,00 zł
Zwiększ swoje bezpieczeństwo razem z marką Caterpillar. Czapka z daszkiem CAT Trademark Hi-Vis dzięki fluorescencyjnym kolorom i odblaskowym paskom zwiększy Twoją widoczność w czasie pracy.
Cechy produktu:
- uniwersalny rozmiar,
- regulowane na rzep zapięcie,
- 6-panelowa konstrukcja,
- małe oczka wentylacyjne,
- haftowane logo marki,
- fluorescencyjne barwy,
- odblaskowe elementy,
- wyprofilowany daszek,
- materiał: 75% Poliester, 25% bawełna Hi-Vis Twill,
- kod producenta: pomarańczowa - 1128101-607.
Czapka z daszkiem CAT Trademark Hi-Vis we fluorescencyjnych kolorach zapewnia lepszą widoczność, dzięki czemu będziesz bezpieczniejszy w czasie pracy. Uniwersalny model z regulowanym na rzep zapięciem zapewnia doskonałe dopasowanie. Bejsbolówka ozdobiona wyhaftowanym logiem marki CAT, który w porównaniu do nadruku jest dużo bardziej trwały. Czapka wykonana w 6-panelowej konstrukcji z otworami wentylacyjnymi, które odprowadzają nadmiar ciepła. Wyprofilowany daszek zapewnia skuteczną ochronę przed promieniami słońca. Czapka z daszkiem CAT Trademark Hi-Vis doskonale sprawdzi się nie tylko w pracy, ale i poza nią.
Wejdź w kategorię czapki z daszkiem i zobacz też inne dostępne w naszym sklepie czapki!
Szczegóły Produktu
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane