Dassy

Dassy Themis szelki do spodni

89,99 zł
99,99 zł
-10%
Ilość

  Dostępne w magazynie

Dostawa od 0 zł

Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 12

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

 

30 dni na zapłatę z PayPo

 

100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

 

Gwarancja oryginalności produktów

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 9 punktów o wartości 1,00 zł

Dassy Themis szelki do spodni


Model: Themis

Materiał: 93% nylon, 6% poliester, 1% guma

Rozmiar: uniwersalny

Kolor: czarny z żółto-białymi wstawkami


Dassy Themis szelki do spodni - bez uczucia ucisku

Szelki robocze do spodni Dassy Themis w kolorze czarnym z firmowym logo firmy. Wysokiej jakości, rozciągliwe dzięki zastosowanym w produkcji materiałom (nylon, poliester i guma). Bez uczucia ucisku, wygodne do noszenia. Szerokie na 3,5 cm. Posiadają metalowe klipsy mocujące do spodni. Metalowe są również klamry, dzięki którym można regulować ich długość. Na plecach skrzyżowane paski w kształcie litery "X". Model dostępny w jednym, uniwersalnym rozmiarze.

 Dassy Themis szelki do spodni cechy produktu:

  • wykonane z nylonu i poliestru,
  • wygodne do noszenia,
  • bez uczucia ucisku,
  • regulowana długość,
  • metalowe klipsy mocujące,
  • szerokość 3,5 cm,
  • dostępne w uniwersalnym rozmiarze.


Chcesz wiedzieć więcej na temat artykułów i akcesoriów BHP? Wejdź na nasz blog!

Szczegóły Produktu

5414729089973
Powiadom mnie o dostępności

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.