Dassy

    Dassy torba narzędziowa do paska Brighton czarna

    49,99 zł
    64,99 zł
    -24%
    Ilość

      Obecnie brak na stanie

    Dostawa od 0 zł

    Do 101 dni na darmowy zwrot

     

    100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

     

    Gwarancja oryginalności produktów

    Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 5 punktów o wartości 1,00 zł

    Dassy torba narzędziowa do paska Brighton czarna

    Model: Brighton

    Materiał: 100% nylon Cordura®

    Nr katalogowy: 800002

    Kolor: czarny


    Podręczna torba na narzędzia - gdy brakuje Ci trzeciej ręki

    Podczas pracy warto mieć przy sobie wszystkie niezbędne narzędzia. Nie zawsze jednak możemy wszystko włożyć do kieszeni, ze względu na wygodę poruszania się. Torba narzędziowa przypinana do paska od belgijskiej firmy Dassy to połączenie dwóch pojemnych kieszeni wykonane z Cordury zapewniając wysoką odporność na przetarcia i przerwanie. Pasuje do większości pasków, mocowane za pomocą dwóch pętli na rzep.

    Dassy torba narzędziowa do paska czarna cechy produktu:

    • wykonana z Cordury
    • przeznaczona zarówno dla prawo jak i leworęcznych
    • zapewnia dodatkowe miejsce do przenoszenia narzędzi i akcesoriów
    • przypinana do paska za pomocą rzepów

    Zobacz również inne produkty Dassy Workwear dostępne w ofercie balticbhp.pl!

    Szczegóły Produktu

    5414729021256
    Powiadom mnie o dostępności

    Reklamacja - najważniejsze informacje

    • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
    • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
    • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
    • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
    • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
    • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


    Najczęściej zadawane pytania:


    1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

    Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



    2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

    Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



    3. Jak wygląda proces reklamacji?

    Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



    4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

    Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



    5. Ile trwa reklamacja?

    Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



    6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

    Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



    7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

    Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.