

Engelbert Strauss e.s.motion czapka z daszkiem
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 8 punktów o wartości 1,00 zł
Engelbert Strauss e.s.motion czapka
Model: e.s.motion
Materiał: 55% poliester, 2% elastan
Nr katalogowy: 78216(21/22)
Engelbert Strauss e.s.motion czapka z taśmą FlexFit
Modna czapka bejsbolówka w wyrazistym kolorze. Sztywny daszek z dużym logiem strusia – znakiem firmowym Engelbert Strauss. Dzięki wewnętrznej elastycznej taśmie FlexFit® ta czapka zawsze będzie idealnie i wygodnie leżeć na Twojej głowie. Przewiewna siateczka z tyłu dla optymalnej wentylacji. Materiał w 55% poliester, w 43% bawełna, w 2% elastan. Dostępna w dwóch rozmiarach: S/M = obwód głowy: 54-57 cm, L/XL = obwód głowy: 58-61 cm. Dzięki paskowi gumowemu FlexiFit® czapki idealnie dopasowują się do kształtu głowy i nie uciskają jej podczas noszenia.
Engelbert Strauss e.s.motion czapka cechy produktu:
- dostępna w dwóch rozmiarach,
- sztywny daszek,
- przewiewna siateczka z tyłu dla wentylacji,
- wewnątrz elastyczna taśma FlexFit dla dobrego dopasowania.
Zobacz inne produkty Engelbert Strauss w ofercie Baltic BHP!
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane