

Filtr FPP3 Secair 2000.02 P3R 2szt
Najniższa cena produktu 17,99 zł z dnia 27.03.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 2 punktów
Filtr FPP3 Secair 2000.02 o klasie ochrony P3 przeznaczony do użytku z półmaskami i maskami Secura 2000, Secura 3000, Advantage 3200, Mag-2, Unix 5000, Unix 5100.
Cechy produktu:
- 2 szt. w zestawie,
- klasa ochrony: P3,
- typ zabezpieczenia FPP3,
- filtr zapewnia ochronę przed oparami organicznymi,
- kompatybilny z Secura 2000, Secura 3000, Advantage 3200, Mag-2, Unix 5000, Unix 5100,
- spełnia wymagania normy EN 143:2000, EN-143:2000/A1:2006,
- kod producenta: 2000.02.
Filtr FPP3 Secair 2000.02 P3R wraz z półmaską lub maską zapewniają skuteczną ochronę układu oddechowego przed aerozolami cząstek stałych (pyły, dymy) i ciekłych (mgły) w stężeniu nieprzekraczającym 30 x NDS z półmaską oraz 1000 x NDS z maską pełnotwarzową. Filtr o klasie ochrony P3. Przeznaczony do stosowania z półmaskami i maskami: Secura 2000, Secura 3000, Advantage 3200, Mag-2, Unix 5000, Unix 5100. Zgodny jest z wymaganiami normy EN 143:2000, EN-143:2000/A1:2006.
Chcesz dowiedzieć się więcej o filtrach przeciwpyłowych i innych produktach BHP? Przeczytaj nasz blog!
Szczegóły Produktu
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane