

3M 2890SA gogle ochronne octan
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 21 punktów o wartości 2,00 zł
3M 2890SA gogle ochronne z szybą octanową odporną na chemię
Model: 2890SA
Waga: 99 g
Soczewka: octanowa
Powłoka: AF
Wentylacja: szczelna
Odporność na uderzenia: ciała o wysokich prędkościach i niskiej energii w skrajnych temperaturach (-5 do +55°C)
Przepuszczalność światła: 89%
Wymagania: certyfikat CE, zgodne z normą EN166:2001
3M 2890 SA pełna ochrona wzroku przed chemią
3M 2890SA gogle robocze zostały zaprojektowane do ochrony wzroku przed pyłem, dymem i mgłą. Gogle doskonale zabezpieczają przed odpryskami ciał stałych i ciekłych, a także przed szkodliwym działaniem promieni UV. Szyba z powłoki octanowej – pierwszej w klasie optycznej. Soczewka odporna jest na zarysowania i zaparowanie. Produkt gazoszczelny – nie posiada wentylacji. Regulowana taśma nagłowia, dopasowuje gogle do twarzy i nie uciska głowy nawet podczas długotrwałego stosowania. Gogle 2890SA są lekkie, nie ograniczają pola widzenia i zapewniają wysoki komfort. Produkt kompatybilny z półmaskami jedno- i wielokrotnego użytku. Soczewkę należy wymienić, jeżeli nosi widoczne ślady użytkowania, zmniejsza to koszty eksploatacyjne i wydłuża żywotność gogli roboczych.
Zobacz inne produkty 3m w ofercie Baltic BHP!
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane