- Wyprzedaż!
Koszulka Snickers 2522 2-pak
Najniższa cena produktu w ciągu 30 dni przed promocją 79,99 zł z dnia 02.10.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 8 punktów o wartości 1,00 zł
Koszulka Snickers 2522 2-pak
Model: 2522
Materiał: 100% bawełna
Gramatura: 160 g/m²
Koszulka Snickers - wygoda i wytrzymałość
Zestaw zawierający dwie koszulki Snickers - z nadrukiem oraz bez nadruku. Klasyczny fason i kolorystyka, okrągły kołnierzyk. Koszulki wykonane są z doskonałej jakości 100% bawełny. Nadruk wykonany w technologii druku wywabiającego, dzięki czemu zachowuje swoją trwałość i jest miękki. Po wewnętrznej stronie nadruk zamiast wszywanej metki. Gramatura materiału aż 160 g/m² zapewnia wytrzymałość i przewiewność. To ponadczasowy produkt, który sprawdzi się nie tylko w pracy, ale i na co dzień. Do wyboru dwa zestawy kolorystyczne - czarny z nadrukiem + biały bez nadruku oraz szary z nadrukiem + niebieski bez nadruku.
Cechy produktu:
- dwie sztuki w zestawie,
- dwa zestawy kolorystyczne do wyboru,
- 100% bawełna,
- wytrzymała i przewiewna,
- nowoczesna technologia nadruku,
- wewnątrz nadruk zamiast metki.
Sprawdź również inne produkty Snickers Workwear w naszej ofercie!
Szczegóły Produktu
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|