Kubek termiczny Caterpillar
Cat

Kubek termiczny Caterpillar

49,99 zł

Najniższa cena produktu w ciągu 30 dni przed promocją 49,99 zł z dnia 02.10.2023

Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni

Kolor
  • Srebrny
Ilość

  Wyprzedany - w oczekiwaniu na dostawę

Dostawa od 0 zł

Do 101 dni na darmowy zwrot

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 5 punktów o wartości 1,00 zł

Wysokiej jakości kubek termiczny marki Caterpillar doskonale sprawdzi się w pracy, na biwaku, w podróży, jak i na co dzień. Chcesz mieć swój ulubiony gorący lub zimny napój w optymalnej temperaturze zawsze pod ręką? Wyposaż się w kubek termiczny Caterpillar!

Cechy produktu:

  • wykonany z wysokiej jakości materiałów,
  • praktyczny kształt z uchwytem, który zapewnia łatwe i mocne trzymanie,
  • doskonale utrzymuje optymalną temperaturę napojów ciepłych i zimnych.

Kubek termiczny Caterpillar pełni bardzo podobną funkcję jak termos na kawę i herbatę. Jednak jest znacznie poręczniejszy i łatwiej jest z niego spożywać ulubiony napój. Doskonale sprawdzi się w pracy, w domu, samochodzie, na wakacjach, w podróży czy podczas aktywności fizycznych. Idealny dla każdego miłośnika marki CAT. Kubek termiczny CAT wykonany jest z wysokiej jakości materiałów. Wyposażony jest w uchwyt zapewniający łatwe i mocne trzymanie. Świetnie sprawdzi się do zimnych, jak i gorących materiałów zachowując ich optymalną temperaturę przez długi czas.

Sprawdź też inne dostępne kubki termiczne!

Szczegóły Produktu

Cat
9999001573471

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 [email protected]