Engelbert Strauss

Engelbert Strauss Kubek Termiczny

89,99 zł
Ilość

  Obecnie brak na stanie

Dostawa od 0 zł

Do 101 dni na darmowy zwrot

 

100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

 

Gwarancja oryginalności produktów

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 9 punktów o wartości 1,00 zł

Kubek Termiczny Engelbert Strauss
Model: akcesoria
Materiał: stal nierdzewna
Rozmiar: wysokość ok 21cm
Pojemność: 400ml
Kolor: czarny
Nr katalogowy: 5576008


Twój ulubiony napój zawsze w odpowiedniej temperaturze

Klasyczny wygląd i wysoka funkcjonalność to cechy, do których przyzwyczaiła nas już niemiecka marka Engelbert Strauss. Kubek termiczny Engelbert Strauss pozwala utrzymać odpowiednią temperaturę napojów do 6godzin jeśli chodzi o napoje gorące i nawet do 8godzin jeśli chodzi o napoje chłodzące. Gumowy pierścień w połowie kubka zabezpiecza przed wyślizgnięciem się z dłoni nawet podczas korzystania z założonymi rękawicami roboczymi.

Kubek termiczny Engelbert Strauss cechy produktu :

  • wykonany z dwukomorowej stali nierdzewnej,
  • pojemny i wygodny w użytkowaniu,
  • gumowy pierścień dla lepszego chwytu,
  • 6-8 godzin utrzymywania odpowiedniej temperatury.


Dowiedz się więcej o akcesoriach i odzieży BHP z naszego bloga!

Szczegóły Produktu

9999001109441
Powiadom mnie o dostępności

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.