Engelbert Strauss

    Engelbert Strauss Kubek Termiczny

    89,99 zł
    Ilość

      Obecnie brak na stanie

    Dostawa od 0 zł

    Do 101 dni na darmowy zwrot

     

    100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

     

    Gwarancja oryginalności produktów

    Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 27 punktów o wartości 3,00 zł

    Kubek Termiczny Engelbert Strauss
    Model: akcesoria
    Materiał: stal nierdzewna
    Rozmiar: wysokość ok 21cm
    Pojemność: 400ml
    Kolor: czarny
    Nr katalogowy: 5576008


    Twój ulubiony napój zawsze w odpowiedniej temperaturze

    Klasyczny wygląd i wysoka funkcjonalność to cechy, do których przyzwyczaiła nas już niemiecka marka Engelbert Strauss. Kubek termiczny Engelbert Strauss pozwala utrzymać odpowiednią temperaturę napojów do 6godzin jeśli chodzi o napoje gorące i nawet do 8godzin jeśli chodzi o napoje chłodzące. Gumowy pierścień w połowie kubka zabezpiecza przed wyślizgnięciem się z dłoni nawet podczas korzystania z założonymi rękawicami roboczymi.

    Kubek termiczny Engelbert Strauss cechy produktu :

    • wykonany z dwukomorowej stali nierdzewnej,
    • pojemny i wygodny w użytkowaniu,
    • gumowy pierścień dla lepszego chwytu,
    • 6-8 godzin utrzymywania odpowiedniej temperatury.


    Dowiedz się więcej o akcesoriach i odzieży BHP z naszego bloga!

    Szczegóły Produktu

    9999001109441
    Powiadom mnie o dostępności

    Reklamacja - najważniejsze informacje

    • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
    • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
    • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
    • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
    • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
    • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


    Najczęściej zadawane pytania:


    1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

    Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



    2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

    Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



    3. Jak wygląda proces reklamacji?

    Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



    4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

    Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



    5. Ile trwa reklamacja?

    Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



    6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

    Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



    7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

    Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.