• Nowy

Kubek termiczny Outwell Gilroy Vacuum Mug

69,99 zł
89,99 zł
-23%
Kolor
  • Zielony
  • Popielaty
Ilość

  Ostatnie sztuki w magazynie

Dostawa od 0 zł

Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 1

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

 

100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

 

Gwarancja oryginalności produktów

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 7 punktów o wartości 1,00 zł

Kubek termiczny Outwell Gilroy Vacuum Mug o pojemności 500 ml to świetny wybór zarówno do pracy, jak i podczas wypoczynku w czasie wolnym oraz intensywnego treningu. Zachowuje on optymalną temperaturę ulubionego napoju i pozwala ugasić pragnienie w dowolnym momencie.

Cechy produktu:

  • utrzymuje optymalną temperaturę napojów,
  • doskonały do zimnych, jak i gorących płynów,
  • wykonana ze stali nierdzewnej,
  • podwójne ścianki,
  • nie przenosi smaków oraz zapachów,
  • szczelnie zamykany za pomocą plastikowej zakrętki,
  • posiada blokadę pokrywy,
  • nie zawiera szkodliwych substancji - BPA,
  • może być myty w zmywarce,
  • pojemność 500 ml,
  • kod producenta 650920 - popielaty, 650921 - zielony.



Kubek termiczny marki Outwell o pojemności 0.5l to prawdziwy must have. Wykonany jest z wysokiej jakości stali nierdzewnej. W pełni bezpieczny dla zdrowia – wolny od szkodliwych związków BPA. Zastosowane materiały nie pochłaniają i nie przekazują smaków oraz zapachów, dzięki czemu zawsze można się cieszyć najlepszym smakiem ulubionego napoju. Kubek termiczny posiada podwójne ścianki, dzięki czemu nie nagrzewa się oraz nie chłodzi i zapewnia wygodne przenoszenie bardzo ciepłych oraz zimnych napojów. Kubek jest szczelnie zamykany za pomocą plastikowej nakrętki z blokadą, która chroni przed przypadkowym otwarciem. Produkt może być myty w zmywarce. 

Zobacz także inne dostępne kubki termiczne!

Szczegóły Produktu

5709388087539
Powiadom mnie o dostępności

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.