




100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 12 punktów o wartości 1,00 zł
Model: Kubota Basic
Kod produktu: KKBB01 / KKBB03 / KKBB08 / KKBB02 / KKBB04 / KKBB05 / KKBB07
Cholewka: gumowa / PU
Podeszwa: antypoślizgowa, wodoodporna pianka EVA
Ponadczasowy model, który od zawsze towarzyszył nam na basenach czy nadbałtyckich plażach, znowu jest dostępny! Wodoodporna, gumowa cholewka z trwałym logo marki połączona ze sprężystą, antypoślizgową podeszwą z pianki EVA zapewniają wytrzymałość i komfort użytkowania. Minimalistyczny design nawiązujący do wzornictwa lat 90. sprawdzi się nie tylko na basenie, ale też w domu czy w codziennych stylizacjach. Uzupełnij swoją garderobę o absolutnie legendarne obuwie!
Kubota to marka, która jest na rynku już od 26 lat - słynna w latach 90., od niedawna ponownie wraca do łask. Reaktywowana w roku 2018, we współpracy z pierwotnymi założycielami firmy, oferuje nie tylko ponadczasowe klapki basenowe, ale także skórzane modele premium. Projekty Kubota łączą tradycyjny design z nowoczesnymi materiałami i aktualnymi trendami, a co więcej są stworzone przez polskich projektantów!
Zobacz inne propozycje z kategorii casual w ofercie balticbhp.pl!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane