- Nowy
Kurtka przeciwdeszczowa CAT Longshore
Najniższa cena produktu w ciągu 30 dni przed promocją 399,99 zł z dnia 02.10.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 40 punktów o wartości 4,00 zł
Wiatro i wodoodporna kurtka przeciwdeszczowa CAT Longshore pozwala zapewnić suchość i komfort przez cały dzień pracy w nieprzyjaznych warunkach pogodowych.
Cechy produktu:
- wodoodporna,
- wiatroodporna,
- wzmocniony materiał na przedramionach,
- regulowany kaptur z przedłużonym daszkiem,
- odporne na wodę zgrzewane szwy,
- kieszenie zamykane na suwak,
- mankiety sztormowe,
- odblaskowy logotyp marki na piersi,
- materiał: 100% poliuretan,
- kod producenta: żółto-czarna 1310165-INT-10937.
Kurtka robocza przeciwdeszczowa CAT Longshore to gwarancja suchości przez cały dzień. Odporna jest na wodę i wiatr. Sztormowe mankiety oraz regulowany kaptur z przedłużonym daszkiem zapewniają dodatkową ochronę przed nieprzyjaznymi warunkami pogodowymi. Zamykane na suwak błyskawiczny kieszenie gwarantują suchość, dzięki zgrzewanym szwom. Ukośne mankiety sztormowe nie przeszkadzają, zwiększają zasięg oraz zapobiegają spływaniu wody do środka rękawów. Wzmocniony materiał na przedramionach potrafi wytrzymać pracę w najgorszych warunkach pogodowych.
Sprawdź inne dostępne kurtki w naszej ofercie!
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Syntetyczny
- Cechy materiału
- Wiatroodporny
Wodoodporny - Kaptur
- Tak
- Warstwa
- Wierzchnia
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane