
- Nowy
Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 259,99 zł
Najniższa cena produktu 239,99 zł z dnia 07.06.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 24 punktów o wartości 2,00 zł
Kurtka robocza Caterpillar Essentials z wewnętrzną membraną TPU Storm Blocker™ doskonale chroni przed wodą, wiatrem, a jednocześnie jest niezwykle oddychająca. Model ten gwarantuje swobodę w każdych warunkach pracy.
Kurtka softshell CAT Essentials łączy w sobie wytrzymały materiał FlexShell z izolującą wyściółką z mikropolaru oraz membraną TPU Storm Blocker™. Dzięki temu jest wiatroodporna, wodoodporna i niezwykle oddychająca. Gwarantuje także doskonałą swobodę ruchu w każdych warunkach pracy. Kurtka robocza zasuwana na zamek błyskawiczny z ochroną podbródka. Regulowane na rzep mankiety zapewniają ciepło i chronią przed jego utratą. Model wyposażony jest w zasuwane kieszenie dolne, kieszeń z kontrastowym suwakiem z logo CAT na piersi oraz wewnętrzną kieszeń zapinaną na rzep. Ozdobiony jest silikonowym logiem producenta na ramieniu.
Zobacz też inne dostępne kurtki przeznaczone do pracy.
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane