Latarka czołowa Mactronic Blaze
Mactronic

Latarka czołowa Mactronic Blaze

44,99 zł

Najniższa cena produktu w ciągu 30 dni przed promocją 44,99 zł z dnia 02.10.2023

Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość

  Wyprzedane

Dostawa od 0 zł

Do 101 dni na darmowy zwrot

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 4 punktów

Latarka czołowa Mactronic wyposażona w innowacyjny panel COB sprawdzi się przy pracy w trudnych warunkach i po zmroku. Dzięki możliwości naładowania tradycyjną ładowarką USB, nie zaskoczą Cię niespodziewanie rozładowane baterie!

Latarka z linii Falcon Eye, z regulowaną taśmą nagłowia. Panele ledowe wykorzystujące technologię COB są wyjątkowo płaskie, a ponadto charakteryzują się większą trwałością. Maksymalna moc latarki to 60 lumenów, światło jest mocno rozproszone, dzięki czemu sprawdzi się zarówno do precyzyjnych prac, jak i oświetli drogę, nawet do 12 metrów. Latarka wyposażona w dwa tryby pracy - w trybie 100% maksymalny czas działania to 1,5 godziny. Produkt zasilany akumulatorem, dzięki czemu naładuje się za pomocą tradycyjnej ładowarki ze złączem microUSB. Latarka jest bardzo lekka i poręczna, a przy tym odporna na upadek nawet z 2 metrów.

Latarka czołowa Mactronic Blaze cechy produktu:

  • panele LED w technologii COB,
  • moc 60 lumenów,
  • mocno rozproszone światło,
  • dwa tryby pracy,
  • zasięg do 12 metrów,
  • ładowanie poprzez kabel ze złączem microUSB.

Zobacz inne akcesoria przydatne w pracy w ofercie Balticbhp.pl!

Szczegóły Produktu

Mactronic
5907596128109

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 [email protected]