Petzl

    Latarka czołowa Petzl Tikka

    129,99 zł
    Powiadom mnie o dostępności
    Kolor
    • Zielony
    • Niebieski
    • Czerwony
    • Czarny
    Ilość

      Dostępny produkt z innymi opcjami

    Dostawa od 0 zł

    Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 0

    Do 101 dni na darmowy zwrot

    Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 39 punktów o wartości 4,00 zł

    Latarka czołowa Petzl Tikka jest niesamowicie lekka, mocna i wodoodporna. Dzięki trzem trybom światła białego i dwóm światła czerwonego, latarka ta ma wszechstronne zastosowanie.


    Niesamowicie lekka (ważąca zaledwie 86 g) i zajmująca bardzo mało miejsca - to plusy czołówki firmy Petzl. Będzie oświetlać Ci drogę aż do 120 godzin na jednych bateriach. Jej moc to aż 300 lumenów. Latarka czołowa Petzl Tikka posada trzy tryby świecenia (światło białe), dzięki temu możesz dobrać odpowiednią ilość emitowanego światła do Twoich potrzeb (bliski, do przemieszczania się i daleki). Do pracy w nocy dwa tryby czerwonego światła, które nie męczy oczu, nie oślepia i zapewnia wygodne widzenie w nocy. Produkt wodoodporny, mocna i szczelna obudowa (IP X4) zapewni działanie nawet podczas największej ulewy. Nieskomplikowana regulacja za pomocą paska. Wygodna i nieuciskająca opaska elastyczna. Duży przycisk ułatwia włączenie/wyłączenie nawet, gdy na rękach masz grube rękawice. Zasilana na 3 baterie AAA/R03 lub akumulator wielokrotnego ładowania. Fosforyzujący reflektor dla szybszego odnalezienia latarki w ciemności. Producent zapewnia 5 lat gwarancji od daty zakupu produktu.

    Typowe zastosowanie latarki Petzl model Tikka

    Latarka czołowa idealna do pracy, jak i dla miłośników gór, wspinaczek skałkowych, trekkingów, biwaków i campingów.

    Latarka czołowa Petzl Tikka cechy produktu :

    • lekka, waży zaledwie 86 g,
    • moc 300 lumenów,
    • pracuje aż do 120 godzin na jednych bateriach,
    • trzy tryby światła białego dziennego,
    • dwa tryby światła czerwonego nocnego,
    • wodoodporna i szczelna (IPX4),
    • regulowana za pomocą elastycznego paska,
    • zasilana na 3 baterie AAA/R03 lub akumulator,
    • fosforyzujący reflektor dla odnalezienia latarki w ciemności,
    • kod producenta E093FA00 / E093FA02.


    Chcesz wiedzieć więcej temat akcesoriów i odzieży BHP? Zajrzyj na nasz blog!

    Szczegóły Produktu

    3342540827745

    Reklamacja - najważniejsze informacje

    • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
    • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
    • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
    • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
    • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
    • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


    Najczęściej zadawane pytania:


    1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

    Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



    2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

    Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



    3. Jak wygląda proces reklamacji?

    Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



    4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

    Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



    5. Ile trwa reklamacja?

    Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



    6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

    Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



    7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

    Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

    • Nazwa : Do 101 dni na zwrot
    • Opis

      Najważniejsze informacje:

      • Czy mogę zwrócić produkt? Tak. Bez podawania przyczyny.
      • Czy mogę wymienić produkt? Tak. Możesz zwrócić produkt i złożyć kolejne zamówienie.
      • Ile czasu mam na zwrot? Do 101 dni, jeśli jesteś zarejestrowanym Klientem (po 14 dniach możesz odesłać tylko produkty nieużywane, z metkami i w oryginalnym opakowaniu). Jeśli jesteś Klientem niezarejestrowanym - przysługuje Ci ustawowe prawo do odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
      • Czy zwrot jest darmowy? Tak, dla zarejestrowanych klientów. 
      • Czy przy zakupie na fakturę mogę zwrócić produkt? Tak. 
      • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie. Wystarczy inny dowód zakupu lub zwrot przez konto na sklepie. 
      • Ile czasu muszę czekać na zwrot środków? Zazwyczaj 3-4 dni. Maksymalnie do 14 dni od otrzymania przez nas kompletu informacji i produktu.


      Najczęściej zadawane pytania:

      1. Ile czasu mam na zwrot produktu?

      Jeśli jesteś Klientem zarejestrowanym w Sklepie, produkt możesz zwrócić w terminie do 101 dni, o ile jest on nieużywany, z oryginalnymi metkami oraz elementami zabezpieczającymi i w oryginalnym opakowaniu. Standardowo, zgodnie z obowiązującymi przepisami przysługuje Ci do 14 dni na odstąpienie od umowy (zwrot).



      2. Jak dokonać zwrotu?

      Zwrotu możesz wygodnie dokonać przez system sklepu. Klient zarejestrowany dokonuje zwrotu w tym miejscu: zwrot dla zarejestrowanych klientów. Klient nie zarejestrowany może dokonać zwrotu w tym miejscu: zwrot dla niezarejestrowanych. Wybierz numer zamówienia i produkty do zwrotu, uzupełnij kilka informacji i gotowe, nie musisz wypełniać żadnych formalności. 



      3. Jak dokonać wymiany?

      Możesz wymienić produkt w ten sposób, że zwrócisz produkt którego nie chcesz zatrzymać i zamówisz nowy. Możesz poczekać na zwrot środków przed złożeniem kolejnego zamówienia lub od razu zamówić kolejny. 



      4. Czy muszę coś płacić za zwrot?

      Zarejestrowani klienci nie płacą za zwrot. 



      5. W jaki sposób i w jakim czasie otrzymam zwrot środków?

      Zwrot otrzymasz od nas w ciągu 3-4 dni roboczych od zweryfikowania otrzymanej od Ciebie paczki. Maksymalnie może nam to zająć 14 dni. Zwrot środków otrzymasz w taki sposób w jaki płaciłeś za zamówienie. Jeśli zamówienie opłaciłeś za pobraniem, wówczas zwrot otrzymasz na konto bankowe podane w formularzu. 



      6. Zwróciłem paczkę i nie otrzymałem pieniędzy. Dlaczego?

      Jeśli nie otrzymałeś od nas zwrotu środków, sprawdź swoją skrzynkę e-mail oraz powiadomienia na telefonie. Prawdopodobnie w formularzu zwrotu brakuje wymaganych danych.

    • Kliknij tutaj aby uzyskać więcej informacji