
- Nowy
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 42 punktów o wartości 4,00 zł
Latarka czołowa Petzl Tikka jest niesamowicie lekka, mocna i wodoodporna. Dzięki trzem trybom światła białego i dwóm światła czerwonego, latarka ta ma wszechstronne zastosowanie.
Niesamowicie lekka (ważąca zaledwie 86 g) i zajmująca bardzo mało miejsca - to plusy czołówki firmy Petzl. Będzie oświetlać Ci drogę aż do 120 godzin na jednych bateriach. Jej moc to aż 300 lumenów. Latarka czołowa Petzl Tikka posada trzy tryby świecenia (światło białe), dzięki temu możesz dobrać odpowiednią ilość emitowanego światła do Twoich potrzeb (bliski, do przemieszczania się i daleki). Do pracy w nocy dwa tryby czerwonego światła, które nie męczy oczu, nie oślepia i zapewnia wygodne widzenie w nocy. Produkt wodoodporny, mocna i szczelna obudowa (IP X4) zapewni działanie nawet podczas największej ulewy. Nieskomplikowana regulacja za pomocą paska. Wygodna i nieuciskająca opaska elastyczna. Duży przycisk ułatwia włączenie/wyłączenie nawet, gdy na rękach masz grube rękawice. Zasilana na 3 baterie AAA/R03 lub akumulator wielokrotnego ładowania. Fosforyzujący reflektor dla szybszego odnalezienia latarki w ciemności. Producent zapewnia 5 lat gwarancji od daty zakupu produktu.
Latarka czołowa idealna do pracy, jak i dla miłośników gór, wspinaczek skałkowych, trekkingów, biwaków i campingów.
Chcesz wiedzieć więcej temat akcesoriów i odzieży BHP? Zajrzyj na nasz blog!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane