Longsleeve CAT Coolmax Long Sleeve
Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 169,99 zł
Najniższa cena 149,99 zł z dnia 04.12.2023
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 15 punktów o wartości 2,00 zł
Męska koszulka z długim rękawem Caterpillar Coolmax Long Sleeve wykonana jest z nowoczesnego włókna poliestrowego Coolmax, który jest jest niezwykle oddychający oraz świetnie odprowadza wilgoć.
Cechy produktu:
- prążkowany kołnierz,
- niezwykle oddychająca,
- doskonale odprowadza wilgoć i pot,
- doskonałe dopasowanie dzięki technologii Solar Blocker Plus™,
- zapewnia ochronę przed słońcem – filtr UPF 50,
- nadrukowana metka, która nie podrażnia,
- materiał: 100% poliester,
- kod producenta: czarny - 1510577-10158.
Koszulka robocza z długim rękawem CAT Coolmax Long Sleeve zapewnia niezwykłe dopasowanie dzięki technologii Solar Blocker Plus™. Wykonana jest z włókna poliestrowego Coolmax, które gwarantuje doskonałą oddychalność oraz odprowadzanie wilgoci. Dobra wentylacja ciała natomiast pozwala utrzymać suchość skóry. Longsleeve CAT zapewnia także skuteczną ochronę przed promieniowaniem słonecznym - ma filtr UPF 50. Nadrukowana, płaska etykieta nie pozostawia otarć na ciele, dzięki czemu jest niezwykle wygodna w użytkowaniu. Ściągacz ze spandexu wokół szyi pozwala zachować idealny kształt kołnierza przez długi czas. Koszulka z długim rękawem nie pochłania zapachów. Odporna jest na blaknięcie.
Zobacz także bluzy robocze z naszej oferty!
Szczegóły Produktu
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|