MSA

    Maska ochronna MSA 3S Basic Plus + 5x filtr P3 Cleanair zestaw ochronny

    499,99 zł
    569,99 zł
    Ilość

      Ostatnie sztuki w magazynie

    Dostawa od 0 zł

    Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 1

    Wysyłka w 24H

    Do 101 dni na darmowy zwrot

    Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 150 punktów o wartości 15,00 zł

    Maska ochronna MSA 3S Basic Plus + 5x filtr P3 Cleanair zestaw ochronny

    Zestaw ochronny, w skład którego wchodzi pełnotwarzowa maska MSA 3S Basic Plus oraz 5 sztuk filtra P3 Cleanair. Korpus maski wykonany jest z odpornej na starzenie gumy, która nie powoduje podrażnień skóry. Poliwęglanowa soczewka jest odporna na zadrapania, nie ogranicza pola widzenia. Adapter dla urządzeń ochrony dróg oddechowych wyposażony jest w gwint zgodny z normą EN 148-1. Ponadto w adapterze znajduje się zintegrowany zawór wydechowy. Dzięki lokalizacji zaworu naprzeciwko ust, w masce bez trudu można komunikować się głosowo. Nagłowie maski 5-punktowe, umożliwia szybkie założenie i dostosowanie maski. Dodatkowy pasek na szyję umożliwia noszenie maski na klatce piersiowej. Maskę należy stosować z elementami oczyszczającymi (śrubowe filtry z gwintem EN 148-1) oraz ze sprzętem oczyszczającym ze wspomaganiem. Maska 3S Basic Plus jest prosta w utrzymaniu, a elementy wymienne są łatwo dostępne. Produkt zgodny z normą EN 136. Filtr P3 marki Cleanair (kod producenta 500048) chroni drogi oddechowe przed cząsteczkami stałymi (pyły, opary toksyczne i nietoksyczne, bakterie, wirusy, cząstki radioaktywne). Filtr zgodny z normą EN 143. Żywotność filtrów P3 Cleanair zależy głównie od stężenia zanieczyszczeń w miejscu pracy, wilgotności i przepływu powietrza. Jeśli podczas użytkowania wzrośnie opór oddychania, filtr należy niezwłocznie wymienić. Do stosowania przeciwko bakteriom, wirusom i cząstkom radioaktywnym zaleca się każdorazową wymianę filtra. Filtry są wyposażone w standardowy gwint przyłączeniowy RD40x1/7" zgodnym z normą EN 148-1.

    Maska ochronna MSA 3S Basic Plus + 5x filtr P3 Cleanair zestaw ochronny - cechy produktu:

    • maska pełnotwarzowa,
    • korpus maski wykonany z gumy,
    • poliwęglanowa soczewka,
    • nie ogranicza pola widzenia,
    • adapter z gwintem zgodnym z normą EN 148-1,
    • złącze filtra ze standardowym gwintem zgodnym z normą EN 148-1,
    • 5-punktowe nagłowie,
    • dobra transmisja głosu,
    • maska łatwa w utrzymaniu,
    • ochrona przed cząsteczkami stałymi,
    • maska zgodna z normą EN 136,
    • filtr zgodny z normą EN 143.

    Zobacz inne maski ochronne pełnotwarzowe dostępne w naszej ofercie!

    Szczegóły Produktu

    9999001244739

    Reklamacja - najważniejsze informacje

    • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
    • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
    • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
    • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
    • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
    • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


    Najczęściej zadawane pytania:


    1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

    Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



    2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

    Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



    3. Jak wygląda proces reklamacji?

    Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



    4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

    Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



    5. Ile trwa reklamacja?

    Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



    6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

    Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



    7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

    Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

    • Nazwa : Do 101 dni na zwrot
    • Opis

      Najważniejsze informacje:

      • Czy mogę zwrócić produkt? Tak. Bez podawania przyczyny.
      • Czy mogę wymienić produkt? Tak. Możesz zwrócić produkt i złożyć kolejne zamówienie.
      • Ile czasu mam na zwrot? Do 101 dni, jeśli jesteś zarejestrowanym Klientem (po 14 dniach możesz odesłać tylko produkty nieużywane, z metkami i w oryginalnym opakowaniu). Jeśli jesteś Klientem niezarejestrowanym - przysługuje Ci ustawowe prawo do odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
      • Czy zwrot jest darmowy? Tak, dla zarejestrowanych klientów. 
      • Czy przy zakupie na fakturę mogę zwrócić produkt? Tak. 
      • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie. Wystarczy inny dowód zakupu lub zwrot przez konto na sklepie. 
      • Ile czasu muszę czekać na zwrot środków? Zazwyczaj 3-4 dni. Maksymalnie do 14 dni od otrzymania przez nas kompletu informacji i produktu.


      Najczęściej zadawane pytania:

      1. Ile czasu mam na zwrot produktu?

      Jeśli jesteś Klientem zarejestrowanym w Sklepie, produkt możesz zwrócić w terminie do 101 dni, o ile jest on nieużywany, z oryginalnymi metkami oraz elementami zabezpieczającymi i w oryginalnym opakowaniu. Standardowo, zgodnie z obowiązującymi przepisami przysługuje Ci do 14 dni na odstąpienie od umowy (zwrot).



      2. Jak dokonać zwrotu?

      Zwrotu możesz wygodnie dokonać przez system sklepu. Klient zarejestrowany dokonuje zwrotu w tym miejscu: zwrot dla zarejestrowanych klientów. Klient nie zarejestrowany może dokonać zwrotu w tym miejscu: zwrot dla niezarejestrowanych. Wybierz numer zamówienia i produkty do zwrotu, uzupełnij kilka informacji i gotowe, nie musisz wypełniać żadnych formalności. 



      3. Jak dokonać wymiany?

      Możesz wymienić produkt w ten sposób, że zwrócisz produkt którego nie chcesz zatrzymać i zamówisz nowy. Możesz poczekać na zwrot środków przed złożeniem kolejnego zamówienia lub od razu zamówić kolejny. 



      4. Czy muszę coś płacić za zwrot?

      Zarejestrowani klienci nie płacą za zwrot. 



      5. W jaki sposób i w jakim czasie otrzymam zwrot środków?

      Zwrot otrzymasz od nas w ciągu 3-4 dni roboczych od zweryfikowania otrzymanej od Ciebie paczki. Maksymalnie może nam to zająć 14 dni. Zwrot środków otrzymasz w taki sposób w jaki płaciłeś za zamówienie. Jeśli zamówienie opłaciłeś za pobraniem, wówczas zwrot otrzymasz na konto bankowe podane w formularzu. 



      6. Zwróciłem paczkę i nie otrzymałem pieniędzy. Dlaczego?

      Jeśli nie otrzymałeś od nas zwrotu środków, sprawdź swoją skrzynkę e-mail oraz powiadomienia na telefonie. Prawdopodobnie w formularzu zwrotu brakuje wymaganych danych.

    • Kliknij tutaj aby uzyskać więcej informacji