Engelbert Strauss

Miara zwijana Engelbert Strauss

66,99 zł
74,99 zł
-11%

Najniższa cena produktu 66,99 zł z dnia 07.06.2023

Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość

  Obecnie brak na stanie

Dostawa od 0 zł

Do 101 dni na darmowy zwrot

 

30 dni na zapłatę z PayPo

 

100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

 

Gwarancja oryginalności produktów

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 7 punktów o wartości 1,00 zł

Miara zwijana Engelbert Strauss

Materiał: tworzywo sztuczne
Rozmiar: długość 5 m, szerokość 1,9 cm
Kolor: szary
Nr katalogowy: 5504262

Niemiecka precyzja w Twoich rękach

Miara zwijana w chromowanej obudowie wykonanej z tworzywa sztucznego. Długość 5 m, czytelna skala zapewniająca precyzyjny pomiar. Solidnie wykonany mechanizm umożliwia zablokowanie miary oraz jej automatyczne zwinięcie. Dzięki uchwytowi po wewnętrznej stronie, z łatwością przymocujesz miarę do odzieży roboczej czy pasa narzędziowego. Doskonale sprawdzi się nie tylko w pracy, ale i w domowej skrzynce narzędziowej.

Miara zwijana Engelbert Strauss cechy produktu:

  • długość 5 m,
  • szerokość 1,9 cm,
  • chromowana obudowa z tworzywa sztucznego,
  • blokada zwijania,
  • klips do przymocowania.

Zobacz też inne narzędzia pomiarowe w ofercie Baltic BHP!

Szczegóły Produktu

9999001256275
Powiadom mnie o dostępności

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 [email protected]