Ergodyne

Nakładka chłodząca na kask Ergodyne Chillits 6660

44,99 zł
79,99 zł
-44%
Ilość

  Obecnie brak na stanie

Dostawa od 0 zł

Do 101 dni na darmowy zwrot

 

30 dni na zapłatę z PayPo

 

100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

 

Gwarancja oryginalności produktów

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 4 punktów

Nakładka chłodząca na kask Ergodyne Chillits 6660

Model: 6660

Materiał: odbijający promieniowanie UV

Kolor: żółty

Czas na ochłodę

Nakładka chłodząca na kask Ergodyne to rozwiązanie dla każdego, pracującego w kasku, w warunkach wysokiej temperatury i niskiej wilgotności powietrza. Doskonale wspomaga ciało w termoregulacji, obniżając temperaturę głowy zapobiegając przed przegrzaniem. Nakładany na kask, z elastyczną taśmą, dzięki czemu pasuje do większości kasków ochronnych. Zapewnia również ochronę karku dzięki tylnej osłonie rzucającej cień na kark, chroniąc przed bezpośrednim działaniem Słońca. Wykonana z jaskrawego materiału w żółtym kolorze, dzięki czemu podnosi widoczność.

Nakładka chłodząca na kask Ergodyne Chillits 6660 cechy produktu:

  • wykonana z materiału technicznego
  • zapewnia również ochornę karku
  • mocowana na kask
  • pomaga utrzymać odpowiednią temperaturę ciała
  • niezwykle lekka  

Zachęcamy do sprawdzenia naszego bloga, aby dowiedzieć się więcej na temat odzieży roboczej i akcesoriów BHP.

Szczegóły Produktu

720476126409
Powiadom mnie o dostępności

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.