Hultafors

Nóż brzeszczotowy Hultafors BK-Z SB

29,99 zł
54,99 zł
-46%
Ilość

  Dostępne w magazynie

Dostawa od 0 zł

Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 10

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

 

30 dni na zapłatę z PayPo

 

100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

 

Gwarancja oryginalności produktów

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 3 punktów

Nóż brzeszczotowy Hultafors BK-Z SB

Model: 389210 Długość: 180 mm Szerokość ostrza: 18 mm Nóż brzeszczotowy o ergonomicznie zaprojektowanym uchwycie, który zapewnia komfort pracy i bezpieczeństwo. Inteligentny przycisk umożliwia łatwe wysunięcie i zablokowanie ostrza jedną ręką, jednocześnie umożliwiając bezpieczne zamocowanie ostrza. Ostrze wykonane jest ze stali węglowej SK5, ma grubość 0,5 mm. Zęby są hartowane do 60-62 HRC, w 1 cm ostrze ma 7 zębów. Produkt łatwy w czyszczeniu i wymianie ostrzy.

Nóż brzeszczotowy Hultafors BK-Z SB cechy produktu:

  • ostrze ze stali węglowej SK5,
  • ergonomiczny uchwyt,
  • hartowane zęby,
  • 7 zębów na 1 cm,
  • przycisk umożliwiający blokadę ostrza,
  • produkt łatwy w czyszczeniu.

Produkt outletowy (końcówka serii, powystawowy itp.) - mogą pojawić się niewielkie defekty, nie mające wpływu na użyteczność produktu.

Zobacz inne produkty Hultafors w ofercie balticbhp.pl!

Szczegóły Produktu

7317843892116
Powiadom mnie o dostępności

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.