• Nowy
Master Cutlery

Nóż składany Master Cutlery M-Tech Xtreme Tanto

59,99 zł
Ilość

  Dostępne w magazynie

Dostawa od 0 zł

Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 2

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

NUMBER [count] użytkowników właśnie ogląda ten produkt

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 18 punktów o wartości 2,00 zł

Nóż składany idealny do użytku codziennego. Dzięki możliwości składania i specjalnemu klipsowi można go przyczepić do spodni lub paska i mieć zawsze pod ręką.

Nóż składany Master Cutlery M-Tech Xtreme Tanto cechy produktu:

  • stal nierdzewna,
  • gładkie ostrze,
  • głownia pokryta warstwą ochronną,
  • długość głowni 76 mm,
  • długość całkowita 196 mm,
  • długość przy złożeniu 120 mm,
  • typ blokady liner-lock,
  • klips do mocowania noża na smyczy,
  • waga produktu 165 g,
  • kod producenta MX-A848TGN.

Składany nóż marki Master Cutlery wykonany ze stali nierdzewnej, która została pokryta czarną warstwą ochronną. Nóż do użytku codziennego. Można go otwierać na dwa sposoby - za pomocą obustronnego kołka pod kciukiem lub flippera, który zapobiega ześlizgnięciu się dłoni na ostrze. Nóż łatwo i szybko otwiera się dzięki zastosowanej sprężynie. Rękojeść wykonana jest z kompozytu szklano-epoksydowego. Dzięki specjalnemu klipsowi zawsze można zabrać ten nóż ze sobą. Waga tego modelu to 165g. Kod producenta MX-A848TGN.

Sprawdź też inne narzędzia warsztatowe przydatne w pracy!

Szczegóły Produktu

805319095354

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.



Najczęściej zadawane pytania:

1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Szybkie porównanie

Produkt
Elastyczne pętle na narzędzia Ergodyne Squids® 3703 Elastyczne pętle na narzędzia Ergodyne Squids® 3703 Dry Marker Znacznik Ołówek Hultafors 650100 Dry Marker Znacznik Ołówek Hultafors 650100 Dassy torba narzędziowa do paska Brighton czarna Dassy torba narzędziowa do paska Brighton czarna Nóż Outdoorowy Hultafors OK1 H0351 Nóż Outdoorowy Hultafors OK1 H0351
Dostępność
En stock
En stock
Cena
39,99 zł
49,99 zł
44,99 zł
49,99 zł
49,99 zł
49,99 zł
Opis
Niema cech do porównania
  • Nazwa : Do 101 dni na zwrot
  • Opis

    Najważniejsze informacje:

    • Czy mogę zwrócić produkt? Tak. Bez podawania przyczyny.
    • Czy mogę wymienić produkt? Tak. Możesz zwrócić produkt i złożyć kolejne zamówienie.
    • Ile czasu mam na zwrot? Do 101 dni, jeśli jesteś zarejestrowanym Klientem (po 14 dniach możesz odesłać tylko produkty nieużywane, z metkami i w oryginalnym opakowaniu). Jeśli jesteś Klientem niezarejestrowanym - przysługuje Ci ustawowe prawo do odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
    • Czy zwrot jest darmowy? Tak, dla zarejestrowanych klientów. 
    • Czy przy zakupie na fakturę mogę zwrócić produkt? Tak. 
    • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie. Wystarczy inny dowód zakupu lub zwrot przez konto na sklepie. 
    • Ile czasu muszę czekać na zwrot środków? Zazwyczaj 3-4 dni. Maksymalnie do 14 dni od otrzymania przez nas kompletu informacji i produktu.


    Najczęściej zadawane pytania:

    1. Ile czasu mam na zwrot produktu?

    Jeśli jesteś Klientem zarejestrowanym w Sklepie, produkt możesz zwrócić w terminie do 101 dni, o ile jest on nieużywany, z oryginalnymi metkami oraz elementami zabezpieczającymi i w oryginalnym opakowaniu. Standardowo, zgodnie z obowiązującymi przepisami przysługuje Ci do 14 dni na odstąpienie od umowy (zwrot).



    2. Jak dokonać zwrotu?

    Zwrotu możesz wygodnie dokonać przez system sklepu. Klient zarejestrowany dokonuje zwrotu w tym miejscu: zwrot dla zarejestrowanych klientów. Klient nie zarejestrowany może dokonać zwrotu w tym miejscu: zwrot dla niezarejestrowanych. Wybierz numer zamówienia i produkty do zwrotu, uzupełnij kilka informacji i gotowe, nie musisz wypełniać żadnych formalności. 



    3. Jak dokonać wymiany?

    Możesz wymienić produkt w ten sposób, że zwrócisz produkt którego nie chcesz zatrzymać i zamówisz nowy. Możesz poczekać na zwrot środków przed złożeniem kolejnego zamówienia lub od razu zamówić kolejny. 



    4. Czy muszę coś płacić za zwrot?

    Zarejestrowani klienci nie płacą za zwrot. 



    5. W jaki sposób i w jakim czasie otrzymam zwrot środków?

    Zwrot otrzymasz od nas w ciągu 3-4 dni roboczych od zweryfikowania otrzymanej od Ciebie paczki. Maksymalnie może nam to zająć 14 dni. Zwrot środków otrzymasz w taki sposób w jaki płaciłeś za zamówienie. Jeśli zamówienie opłaciłeś za pobraniem, wówczas zwrot otrzymasz na konto bankowe podane w formularzu. 



    6. Zwróciłem paczkę i nie otrzymałem pieniędzy. Dlaczego?

    Jeśli nie otrzymałeś od nas zwrotu środków, sprawdź swoją skrzynkę e-mail oraz powiadomienia na telefonie. Prawdopodobnie w formularzu zwrotu brakuje wymaganych danych.

  • Kliknij tutaj aby uzyskać więcej informacji