• Nowy
Master Cutlery

Nóż składany Master Cutlery Tac-Force Tanto

49,99 zł
Ilość

  Dostępne w magazynie

Dostawa od 0 zł

Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 3

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

NUMBER [count] użytkowników właśnie ogląda ten produkt

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 15 punktów o wartości 2,00 zł

Nóż przeznaczony do użytku codziennego w pracy, jak i w czasie wolnym. Za pomocą klipsa można go przyczepić do spodni lub smyczki i mieć go zawsze przy sobie.

Nóż składany Master Cutlery Tac-Force Tanto cechy produktu:

  • stal nierdzewna 
  • głownia pokryta warstwą ochronna,
  • długość głowni 89 mm,
  • grubość 2,6 mm,
  • waga 105 g,
  • długość całkowita 203 mm,
  • długość po złożeniu 114 mm,
  • dwa sposoby otwierania,
  • typ blokady liner-lock,
  • rękojeść z nylonu i gumy,
  • klips do przypięcia do paska,
  • możliwość przypięcia noża na smycz,
  • kod producenta: TF-947BK.

Nóż marki Master Cutlery przeznaczony jest do użytku codziennego. Głownia wykonana z częściowo ząbkowanej stali nierdzewnej i zabezpieczona warstwą o właściwościach antykorozyjnych. Długość całkowita noża to 203 mm, a po złożeniu 114 mm. Długość samego ostrza to 89 mm. Nóż można otworzyć na dwa sposoby - za pomocą flippera lub obustronnego kółka. Flipper w pozycji otwartej noża stanowi ochronę przez przypadkowym ześlizgnięciem się dłoni na ostrze. Proces otwierania usprawnia zastosowane wspomaganie sprężynowe. Ostrze w otwartej pozycji utrzymywane jest blokadą liner-lock. Rękojeść wykonana została ze wzmocnionego nylonu oraz elementów gumowych. Cały nóż waży 105 g. Dzięki zastosowaniu specjalnego klipsa na rękojeści produkt ten można bez problemu przyczepić do paska lub kieszeni. Kod producenta: TF-947BK.

Sprawdź także inne produkty w kategorii narzędzia warsztatowe.

Szczegóły Produktu

805319406631

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.



Najczęściej zadawane pytania:

1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Szybkie porównanie

Produkt
Mydło w płynie Lady 5l antybakteryjne Mydło w płynie Lady 5l antybakteryjne Worek wodoszczelny Rockland 33 l Worek wodoszczelny Rockland 33 l Latarka czołowa Mactronic Blaze Latarka czołowa Mactronic Blaze Uchwyt na młotek Snickers 9716 Uchwyt na młotek Snickers 9716
Dostępność
En stock
En stock
En stock
En stock
Cena
29,99 zł
39,99 zł
35,99 zł
39,99 zł
39,99 zł
39,99 zł
Opis
Niema cech do porównania
  • Nazwa : Do 101 dni na zwrot
  • Opis

    Najważniejsze informacje:

    • Czy mogę zwrócić produkt? Tak. Bez podawania przyczyny.
    • Czy mogę wymienić produkt? Tak. Możesz zwrócić produkt i złożyć kolejne zamówienie.
    • Ile czasu mam na zwrot? Do 101 dni, jeśli jesteś zarejestrowanym Klientem (po 14 dniach możesz odesłać tylko produkty nieużywane, z metkami i w oryginalnym opakowaniu). Jeśli jesteś Klientem niezarejestrowanym - przysługuje Ci ustawowe prawo do odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
    • Czy zwrot jest darmowy? Tak, dla zarejestrowanych klientów. 
    • Czy przy zakupie na fakturę mogę zwrócić produkt? Tak. 
    • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie. Wystarczy inny dowód zakupu lub zwrot przez konto na sklepie. 
    • Ile czasu muszę czekać na zwrot środków? Zazwyczaj 3-4 dni. Maksymalnie do 14 dni od otrzymania przez nas kompletu informacji i produktu.


    Najczęściej zadawane pytania:

    1. Ile czasu mam na zwrot produktu?

    Jeśli jesteś Klientem zarejestrowanym w Sklepie, produkt możesz zwrócić w terminie do 101 dni, o ile jest on nieużywany, z oryginalnymi metkami oraz elementami zabezpieczającymi i w oryginalnym opakowaniu. Standardowo, zgodnie z obowiązującymi przepisami przysługuje Ci do 14 dni na odstąpienie od umowy (zwrot).



    2. Jak dokonać zwrotu?

    Zwrotu możesz wygodnie dokonać przez system sklepu. Klient zarejestrowany dokonuje zwrotu w tym miejscu: zwrot dla zarejestrowanych klientów. Klient nie zarejestrowany może dokonać zwrotu w tym miejscu: zwrot dla niezarejestrowanych. Wybierz numer zamówienia i produkty do zwrotu, uzupełnij kilka informacji i gotowe, nie musisz wypełniać żadnych formalności. 



    3. Jak dokonać wymiany?

    Możesz wymienić produkt w ten sposób, że zwrócisz produkt którego nie chcesz zatrzymać i zamówisz nowy. Możesz poczekać na zwrot środków przed złożeniem kolejnego zamówienia lub od razu zamówić kolejny. 



    4. Czy muszę coś płacić za zwrot?

    Zarejestrowani klienci nie płacą za zwrot. 



    5. W jaki sposób i w jakim czasie otrzymam zwrot środków?

    Zwrot otrzymasz od nas w ciągu 3-4 dni roboczych od zweryfikowania otrzymanej od Ciebie paczki. Maksymalnie może nam to zająć 14 dni. Zwrot środków otrzymasz w taki sposób w jaki płaciłeś za zamówienie. Jeśli zamówienie opłaciłeś za pobraniem, wówczas zwrot otrzymasz na konto bankowe podane w formularzu. 



    6. Zwróciłem paczkę i nie otrzymałem pieniędzy. Dlaczego?

    Jeśli nie otrzymałeś od nas zwrotu środków, sprawdź swoją skrzynkę e-mail oraz powiadomienia na telefonie. Prawdopodobnie w formularzu zwrotu brakuje wymaganych danych.

  • Kliknij tutaj aby uzyskać więcej informacji