

Ogrzewacz stóp Only Hot Toe Warmer
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 3 punktów
Ogrzewacz stóp Only Hot Toe Warmer z taśmą samoprzylepną, idealny do stosowania wewnątrz obuwia w mroźne dni. Sprawdzi się nie tylko w pracy, ale także podczas aktywności.
Ogrzewacz stóp Only Hot Toe Warmer cechy produktu:
- nietoksyczny i niepalny,
- działa na zasadzie reakcji egzotermicznej,
- stosowany zgodnie z instrukcją grzeje min. 8 godzin,
- średnia temperatura ogrzewacza to 38ºC,
- wyposażony w taśmę samoprzylepną,
- 2 saszetki w opakowaniu,
- skład: żelazo, woda, celuloza, wermikulit, węgiel aktywny, sól.
Ogrzewacz chemiczny Only Hot, nietoksyczny i niepalny, działający na zasadzie reakcji egzotermicznej. Przy użytkowaniu zgodnie z instrukcją działa do 8 godzin, osiągając średnią temperaturę 38ºC. Maksymalnie osiąga temperaturę 42ºC. Dzięki zastosowaniu taśmy samoprzylepnej produkt można z łatwością przymocować wewnątrz obuwia. Opakowanie zawiera dwie saszetki. Wymiary opakowania to 14x10x0,5 cm. Produkt sprawdzi się podczas pracy, a także różnego rodzaju aktywności, np. trekkingu. Stosować zgodnie z instrukcją użytkowania.
Zobacz inne akcesoria warsztatowe w ofercie Baltic BHP!
Szczegóły Produktu
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane