Bolle Safety

    Okulary ochronne Bolle Safety Tryon przezroczyste

    49,99 zł
    Kolor
    • Bezbarwny
    Ilość

      Dostępne w magazynie

    Dostawa od 0 zł

    Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 11

    Wysyłka w 24H

    Do 101 dni na darmowy zwrot

     

    100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

     

    Gwarancja oryginalności produktów

    Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 15 punktów o wartości 2,00 zł

    Lekkie okulary ochronne Bolle Safety Tryon o sportowym fasonie, z przezroczystą soczewką. Idealnie sprawdzą się podczas wielogodzinnej pracy, dzięki wyprofilowanemu noskowi i elastycznym oprawkom.

    Okulary ochronne Bolle Safety Tryon przezroczyste cechy produktu:

    • wykonane z poliwęglanu,
    • zauszniki pokryte tworzywem gumo podobym i antypoślizgowym,
    • wyprofilowany nosek,
    • soczewka o grubości 2,2 mm,
    • powłoka chroniąca przed zarysowaniami i przed zaparowaniem,
    • ochrona przed promieniowaniem UV,
    • klasa wytrzymałości: FT K,
    • klasa wytrzymałości ramki: FT,
    • klasa optyczna: 1,
    • filtry: 2C-1,2,
    • normy: EN166, EN170,
    • waga: 26 g,
    • kod producenta 18445.

    Okulary ochronne Bolle Safety model Tryon wykonane są z wytrzymałego poliwęglanu, dzięki temu okulary są bardzo lekkie. Zauszniki pokryte są gumo podobnym, antypoślizgowym tworzywem, które zapewnia stabilizację i chroni przed przesuwaniem się okularów. Wyprofilowany nosek zwiększa komfort użytkowania przez wiele godzin. Panoramiczna, przezroczysta soczewka o grubości 2,2 mm posiada od zewnątrz powłokę chroniąca przed zarysowaniami, a wewnątrz powłokę trudno parującą. Dodatkowo okulary chronią przed szkodliwym promieniowaniem UV. Produkt spełnia wymagania normy EN166, EN170. Kod producenta 18445.

    Zobacz wszystkie okulary ochronne w ofercie Baltic BHP!

    Szczegóły Produktu

    3660740008260
    Powiadom mnie o dostępności

    Reklamacja - najważniejsze informacje

    • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
    • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
    • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
    • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
    • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
    • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


    Najczęściej zadawane pytania:


    1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

    Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



    2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

    Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



    3. Jak wygląda proces reklamacji?

    Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



    4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

    Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



    5. Ile trwa reklamacja?

    Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



    6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

    Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



    7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

    Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.