


100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 30 punktów o wartości 3,00 zł
Półbuty robocze Albatros Energy Impulse Grey Low S1P ESD
Model: Energy Impulse Grey Low
Cholewka: szkielet FitFrame + trwała mikrofibra z oddychającą siatką typu Sandwich Mesh
Podszewka: oddychająca
Podeszwa: Dual Impulse - żaroodporna, antypoślizgowa, podeszwa środkowa z IMPULSE.FOAM ®
Podnosek: z włókna szklanego
Rodzaj zapięcia: elastyczny system szybkiego sznurowania
Klasa ochrony: S1P
Kolor: czarno/szary
Wymagania: zgoda z normą EN ISO 20345:2011, S1P, SRA, ESD
Lekkie i elastyczne buty od niemieckiego producenta obuwia firmy Albatros o nowoczesnym, sportowym designie. Z zewnątrz został zastosowany swoisty szkielet w technologii FitFrame - but zachowuje swój kształt niezależnie od warunków oraz doskonale przylega do stopy zarówno podczas postoju jak i wytężonej pracy. Oddychająca mikrofibra z której została wykonana cholewka zapewnia podstawową ochronę przed deszczem, zapewniając odprowadzenie nadmiaru wilgoci i ciepła na zewnątrz buta. Podeszwa Dual Impulse dzięki zastosowaniu miękkiej podeszwy środkowej wykonanej z Impulse Foam doskonale neutralizuje wszelkie drgania i nierówności podłoża. Kevlarowy podnosek i wkładka antyprzebiciowa zapewniają bezpieczeństwo na poziomie S1P, natomiast dzięki temu, że but jest pozbawiony elementów metalowych i spełnia normę ESD - but jest antyelektrostatyczny!
Zobacz wszystkie półbuty robocze w ofercie Baltic BHP!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.