




100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 21 punktów o wartości 2,00 zł
Marka Artra zasłynęła doskonałym stosunkiem jakości do ceny i nie inaczej jest w przypadku modelu Aral. Półbuty robocze Artra Aral S3 to klasyczne buty do pracy, wyposażone w podnosek oraz wkładkę antyprzebiciową.
Półbuty męskie Artra Aral wyróżniają się prostą cholewką z hydrofobowej mikrofibry NUBUCK PRO 2,2 mm. Materiał ten jest odporny na uszkodzenia, oddychający, a dzięki małej ilości elementów cholewki buty są wyjątkowo łatwe do utrzymania w czystości. Wewnątrz obuwie wyposażono w podszewkę CLIMAX o trójwymiarowej konstrukcji, która zapewnia optymalny komfort dla stóp i umożliwia cyrkulację powietrza. Dzięki temu te buty S3 sprawdzą się nawet w wielogodzinnym użytku. Wygodę zapewnia także wyjątkowo sprężysta, amortyzująca wyściółka EFFECTOR z pamięciowej pianki poliuretanowej. Dla niezbędnej ochrony model Aral wyposażono w stalowy podnosek oraz niemetalową wkładkę antyprzebiciową ERGOFLEX, która umożliwia naturalny ruch stopy. Podeszwa zewnętrzna solidna, gruba, z głębokim bieżnikiem, wykonana z poliuretanu. Model ten ma właściwości antystatyczne, odporność na oleje oraz poślizg (SRC).
Zobacz inne modele Artra w naszej ofercie!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane