Półbuty robocze Artra Arras S3
Najniższa cena produktu 219,99 zł z dnia 18.04.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 219,99 zł z dnia 18.04.2024
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 22 punktów o wartości 2,20 zł
Klasyczne, męskie półbuty robocze Artra Arras S3 to kolejna z interesujących propozycji pochodzącej ze Słowacji marki butów bezpiecznych. Trwała, hydrofobowa cholewka i komfortowa wewnętrzna wyściółka gwarantują wygodę pracy.
Cechy produktu:
- cholewka z hydrofobowej mikrofibry o strukturze skóry naturalnej,
- podszewka wewnętrzna z jonami srebra,
- amortyzująca wyściółka z pianki poliuretanowej,
- solidna podeszwa zewnętrzna,
- klasa ochrony S3 SRC,
- stalowy podnosek zapewniający więcej miejsca na palce,
- niemetalowa wkładka antyprzebiciowa,
- właściwości antystatyczne,
- odporne na poślizg.
Buty robocze Artra Arras S3 z cholewką z hydrofobowej mikrofibry LEATHER PRO 2,2 mm, o fakturze zbliżonej do skóry naturalnej. Solidne i wytrzymałe, wewnątrz wyposażone w podszewkę z jonami srebra. Właściwości antybakteryjne podszewki chronią przed powstawaniem nieprzyjemnych zapachów. Wygodę zapewnia wyściółka EFFECTOR z pamięciowej pianki poliuretanowej - sprężysta i amortyzująca. Solidna i wytrzymała podeszwa zewnętrzna wyposażona w bieżnik. Obuwie o klasie ochrony S3 SRC ze stalowym podnoskiem i niemetalową wkładką antyprzebiciową, która nie ogranicza naturalnego ruchu stopy. Model ten ma właściwości antystatyczne i jest odporny na oleje. To klasyczne niskie buty robocze o wszechstronnym zastosowaniu.
Sprawdź inne buty robocze Artra w naszej ofercie!
Szczegóły Produktu
Opis
- Klasa ochrony obuwia
- S3
- Podnosek
- Stalowy
- Wkładka antyprzebiciowa
- Tak
- Zapięcie
- Wiązane
- Membrana wodoodporna
- Nie
- Norma
- SRC
- Waga 1 buta, r. 42 (g)
- 602
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|