




100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 29 punktów o wartości 3,00 zł
Półbuty robocze Be-Browny S3 producenta Base Protection to lekki model do ciężkich prac. Wykonane z wysokiej jakości skóry. Odporne są na działanie wody, posiadają wzmocnienia, a opatentowana technologia zapewnia odporność na pękanie, tarcie i zginanie.
Wysokiej jakości półbuty robocze Base Be-Browny o klasie ochrony S3 wykonane są z wodoodpornej, woskowanej skóry. Posiadają osadzone w podeszwie nadlanie, które odporne jest na ścieranie i wydłuża żywotność samego buta. Dla zapewnienia bezpieczeństwa wyposażone są w pozbawiony metalu podnosek SlimCap oraz kewlarową wkładkę odporną na przebicie Fresh’n Flex. Zastosowany podnosek jest lżejszy i cieńszy od tradycyjnych podnosków, a także wyposażony jest w taśmę ochronną, która zmniejsza ryzyko powstawania nieprzyjemnego nacisku na palce stóp. W tym modelu zastosowano podszewkę SmellStop, która zapewnia najlepszą odchylność oraz chroni przed namnażaniem się bakterii i powstawaniu przykrego zapachu. Podeszwa wykonana została w opracowanej przez firmę Base technologii 4x4, która zapewnia lekkość oraz wysoką odporność na pękanie, tarcie oraz zginanie. Półbuty robocze zgodne są z wymaganiami normy EN ISO 20345, CI, SRC, S3.
Sprawdź też inne dostępne produkty z kategorii półbuty robocze!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane