Base Protection

    Półbuty robocze Base K-Energy S3 HRO

    509,99 zł
    Rozmiar
    Zobacz tabelę rozmiarów
    Zobacz tabelę rozmiarów

    INSTRUKCJA POMIARU STOPY

    Jeśli masz wątpliwości jak dokonać pomiaru stopy możesz skorzystać z naszego wzoru do pomiaru, który znajdziesz klikając w link zamieszczony wyżej "instrukcja pomiaru stopy". 



    ROZMIARDŁUGOŚĆ WKŁADKI [CM]MAKSYMALNA DŁUGOŚĆ STOPY[CM]
    3522,221,7
    3622,321,8
    3723,623,1
    3824,223,7
    3924,924,4
    4025,625,1
    4126,225,7
    4226,826,3
    4327,527
    4428,127,6
    4528,828,3
    4629,428,9
    473029,5
    4830,730,2
    4931,430,9



    Nasze wskazówki doboru rozmiarów

    Pamiętaj, jeśli nie trafisz z rozmiarem, zawsze możesz zwrócić do nas zakupione produkty i masz na to aż do 101 dni*! Skorzystaj z superłatwego zwrotu za pośrednictwem strony szybkiezwroty.pl lub odeślij do nas zwracany produkt we własnym zakresie.


    Ważne przy wyborze rozmiaru odzieży


    Jak zmierzyć się w klatce piersiowej?
    Centymetrem krawieckim zmierz obwód w najszerszym miejscu klatki piersiowej. Pomiaru dokonaj w bieliźnie, cienkiej koszulce itd. - gruba bluza może zafałszować wynik.

    Jak zmierzyć się w pasie? Zapomnij o pomiarach metrówką, to niestety nie zda egzaminu. Weź centymetr krawiecki i zmierz obwód Twojego pasa w miejscu gdzie zazwyczaj nosisz spodnie. Sprawdź czy oglądane spodnie posiadają regulacje w pasie lub system elastycznego pasa i weź to pod uwagę dokonując pomiarów i wyboru rozmiarów.
    Jak zmierzyć się w biodrach? Niektórzy producenci podają dodatkową wartość w tabelach rozmiarów - jest to obwód bioder. Centymetrem krawieckim zmierz obwód w najszerszym miejscu. Pomiaru dokonuj w bieliźnie - spodnie np. z workami kieszeniowymi mogą zafałszować wynik.
    Jak mierzyć długość nogawki? Połóż swoje spodnie na płasko i zmierz odległość od kroku do końca nogawki centymetrem lub miarką. Zapamiętaj wynik i porównaj go z długościami nogawek przedstawionymi w tabeli. W ten sposób zdecydujesz czy wybrać rozmiar standardowy, skrócony czy wydłużony.


    Ważne przy wyborze rozmiaru butów


    W przypadku butów roboczych, w których spędzamy większą część dnia, wybór właściwego rozmiaru jest szczególnie ważny. Oto nasze wskazówki:

    Załóż skarpetę, którą będziesz nosić z obuwiem (zwłaszcza jeśli stosujesz grubsze skarpety, np. turystyczne), a następnie połóż stopę na kartce A4 umieszczonej na podłodze i obrysuj jej kształt. Długość odcinka pomiędzy krawędzią pięty, a najdalej wysuniętym palcem porównaj z tabelą rozmiarów producenta.
    Zwróć uwagę, że podnosek w obuwiu roboczym ogranicza możliwość „rozbicia” się buta.
    Znaczenie ma także pora pomiaru – wieczorem stopa jest większa niż rano, dlatego zalecamy pomiar na koniec dnia pracy.


    INSTRUKCJA POMIARU STOPY


    Jeśli masz wątpliwości jak dokonać pomiaru stopy możesz skorzystać z naszego wzoru do pomiaru, który znajdziesz klikając w link zamieszczony wyżej "instrukcja pomiaru stopy".  Najczęściej dzięki tym krokom naszym Klientom udaje się dobrać idealny rozmiar.

    Ilość

      Ostatnie sztuki w magazynie

    Dostawa od 0 zł

    Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 1

    Wysyłka w 24H

    Do 101 dni na darmowy zwrot

    Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 153 punktów o wartości 15,00 zł

    Półbuty robocze Base K-Energy S3 HRO

    Model: K-Energy

    Cholewka: oddychający materiał

    Podszewka: wykładzina tekstylna

    Podeszwa: odporna na oleje i wysoką temperaturę guma antypoślizgowa

    Podnosek: aluminiowy

    Rodzaj zapięcia: BOA

    Klasa ochrony: S3

    Kolor: czarny/niebieski

    Nr katalogowy: B1007A

    Wymagania: zgoda z normą EN ISO 20345:2011, S3, SRC,

    Półbuty robocze Base K-Energy S3 HRO - pełna ochrona stóp

    Niezrównana wygoda serii Kaptive otrzymała pokaźne wsparcie techniczne i konstrukcyjne! Efektem wielu wskazówek klientów i pracy działu konstrukcyjnego, jest zupełnie nowy model K-Energy wyposażony w system szybkiego zapinania BOA, aluminiowy podnosek ochronny i podeszwę w standardzie HRO. Skorupa buta wykonana została z włókna odpornego na uszkodzenia mechaniczne (+50% w stosunku do wymogów normy EN 20435), a podnosek ochronny oblany większą ilością materiału odpornego na ścieranie. Wszystkie te zmiany wprowadzono, by na wygodę serii Kaptive mogli sobie pozwolić nie tylko magazynierzy i kierownicy, ale również pracujący w branży wykończeniowej i budowlanej. Klasa ochrony S3 zapewni Ci pełną ochronę stopy przed zagrożeniami mechanicznymi. Aluminiowy podnosek ochroni Twoje palce a syntetyczna wkładka antyprzebiciowa zabezpieczy Twoją stopę na wypadek nadepnięcia na gwóźdź lub inny ostry przedmiot. Model K-Energy to doskonały but dla osób, które pracują w zmiennych warunkach, przemieszczają się między budynkami często wychodząc na dwór i wracając do hali. Tekstylna skorupa buta certyfikowana w klasie ochrony S3 zapewnia odporność na przemakanie, a jednocześnie zapewnia lepszą oddychalność niż but wykonany ze skóry.

    Półbuty robocze Base K-Energy S3 HRO cechy produktu:

    • wykonane z oddychającego materiału,
    • aluminiowy podnosek,
    • kompozytowa wkładka antyprzebiciowa,
    • profilowana, wymienialna wkładka,
    • podeszwa antypoślizgowa zgodna z SRC,
    • właściwości antystatyczne,
    • odporne na działanie paliwa i oleju,
    • zapinane na wiązanie BOA.

    Zobacz wszystkie półbuty robocze w ofercie Baltic BHP!

    Szczegóły Produktu

    8050262502714

    Opis

    Klasa ochrony obuwia
    S3
    Podnosek
    Aluminiowy
    Materiał
    Syntetyczny
    Wkładka antyprzebiciowa
    Tak
    Zapięcie
    BOA
    Membrana wodoodporna
    Nie
    Typ BOA
    L6
    Norma
    HRO
    SRC

    Specyficzne kody

    UPC

    Reklamacja - najważniejsze informacje

    • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
    • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
    • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
    • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
    • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
    • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


    Najczęściej zadawane pytania:


    1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

    Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



    2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

    Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



    3. Jak wygląda proces reklamacji?

    Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



    4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

    Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



    5. Ile trwa reklamacja?

    Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



    6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

    Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



    7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

    Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

    Szybkie porównanie

    Produkt
    Półbuty robocze BASE K-TREK S1P Półbuty robocze BASE K-TREK S1P Półbuty robocze BASE K-Rush Półbuty robocze BASE K-Rush
    Dostępność
    En stock
    Cena
    499,99 zł
    499,99 zł
    Opis
    Klasa ochrony obuwia
    S1PS1P
    Podnosek
    AluminiowyAluminiowy
    Materiał
    SyntetycznySyntetyczny
    Wkładka antyprzebiciowa
    TakTak
    Zapięcie
    BOABOA
    Membrana wodoodporna
    NieNie
    Typ BOA
    L6L6
    Norma
    HROHRO
    • Nazwa : Do 101 dni na zwrot
    • Opis

      Najważniejsze informacje:

      • Czy mogę zwrócić produkt? Tak. Bez podawania przyczyny.
      • Czy mogę wymienić produkt? Tak. Możesz zwrócić produkt i złożyć kolejne zamówienie.
      • Ile czasu mam na zwrot? Do 101 dni, jeśli jesteś zarejestrowanym Klientem (po 14 dniach możesz odesłać tylko produkty nieużywane, z metkami i w oryginalnym opakowaniu). Jeśli jesteś Klientem niezarejestrowanym - przysługuje Ci ustawowe prawo do odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
      • Czy zwrot jest darmowy? Tak, dla zarejestrowanych klientów. 
      • Czy przy zakupie na fakturę mogę zwrócić produkt? Tak. 
      • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie. Wystarczy inny dowód zakupu lub zwrot przez konto na sklepie. 
      • Ile czasu muszę czekać na zwrot środków? Zazwyczaj 3-4 dni. Maksymalnie do 14 dni od otrzymania przez nas kompletu informacji i produktu.


      Najczęściej zadawane pytania:

      1. Ile czasu mam na zwrot produktu?

      Jeśli jesteś Klientem zarejestrowanym w Sklepie, produkt możesz zwrócić w terminie do 101 dni, o ile jest on nieużywany, z oryginalnymi metkami oraz elementami zabezpieczającymi i w oryginalnym opakowaniu. Standardowo, zgodnie z obowiązującymi przepisami przysługuje Ci do 14 dni na odstąpienie od umowy (zwrot).



      2. Jak dokonać zwrotu?

      Zwrotu możesz wygodnie dokonać przez system sklepu. Klient zarejestrowany dokonuje zwrotu w tym miejscu: zwrot dla zarejestrowanych klientów. Klient nie zarejestrowany może dokonać zwrotu w tym miejscu: zwrot dla niezarejestrowanych. Wybierz numer zamówienia i produkty do zwrotu, uzupełnij kilka informacji i gotowe, nie musisz wypełniać żadnych formalności. 



      3. Jak dokonać wymiany?

      Możesz wymienić produkt w ten sposób, że zwrócisz produkt którego nie chcesz zatrzymać i zamówisz nowy. Możesz poczekać na zwrot środków przed złożeniem kolejnego zamówienia lub od razu zamówić kolejny. 



      4. Czy muszę coś płacić za zwrot?

      Zarejestrowani klienci nie płacą za zwrot. 



      5. W jaki sposób i w jakim czasie otrzymam zwrot środków?

      Zwrot otrzymasz od nas w ciągu 3-4 dni roboczych od zweryfikowania otrzymanej od Ciebie paczki. Maksymalnie może nam to zająć 14 dni. Zwrot środków otrzymasz w taki sposób w jaki płaciłeś za zamówienie. Jeśli zamówienie opłaciłeś za pobraniem, wówczas zwrot otrzymasz na konto bankowe podane w formularzu. 



      6. Zwróciłem paczkę i nie otrzymałem pieniędzy. Dlaczego?

      Jeśli nie otrzymałeś od nas zwrotu środków, sprawdź swoją skrzynkę e-mail oraz powiadomienia na telefonie. Prawdopodobnie w formularzu zwrotu brakuje wymaganych danych.

    • Kliknij tutaj aby uzyskać więcej informacji