- Nowy
- Nowy
Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 399,99 zł
Najniższa cena produktu 349,99 zł z dnia 07.06.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 35 punktów o wartości 4,00 zł
Sportowe buty robocze Solid Gear Pacific o wyglądzie butów sportowych i doskonałym komforcie noszenia, które jednocześnie zabezpieczą stopę przed urazami mechanicznymi.
Solid Gear Pacific to obuwie ochronne o sportowym wyglądzie. Lekka, bezszwowa cholewka wykonana z przewiewnej siatki dopasowuje się do kształtu stopy i zapewnia dobrą cyrkulację powietrza. Podeszwa środkowa wykonana jest z pianki EVA o podwójnej gęstości, dzięki czemu półbuty robocze zapewniają komfort użytkowania na wysokim poziomie. Gumowa podeszwa zewnętrzna ma właściwości antypoślizgowe i jest odporna na olej. Dodatkowo półbuty robocze wyposażone są w innowacyjny podnosek Nano, który jest o wiele mocniejszy od podnosków z włókna szklanego oraz we wkładkę antyprzebiciową, dzięki czemu zapewnią wysoką ochronę przed urazami. Obuwie robocze spełniają wymagania norm EN ISO 20345:2011 S1P, SRC.
Sprawdź też inne produkty marki Solid Gear dostępne w naszej ofercie!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane