




Najniższa cena produktu 379,99 zł z dnia 31.01.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 38 punktów o wartości 4,00 zł
Buty męskie Solid Gear Revolution Dawn wyposażone są w innowacyjny podnosek Nano i wkładkę antyprzebiciową, dzięki czemu uchronią Cię przed urazami. Odporne na olej i poślizg podeszwy zapewnią Ci maksymalną ochronę podczas pracy. Model ten wyróżnia nowoczesny, sportowy design i jakość wykonania.
Półbuty robocze Solid Gear Revolution Dawn zapewniają wyjątkową amortyzację oraz wygodę. Cholewka wykonana jest z materiału typu stretch i Cordury, dzięki czemu buty te są dopasowane, elastyczne i gwarantują wysoki komfort użytkowania. Półbuty robocze zostały wyposażone we wkładkę antyprzebiciową oraz podnosek ochronny Nano, który jest cieńszy i lżejszy od pozostałych podnosków bez metali, a przy tym o 40% mocniejszy od włókna szklanego. Gumowa podeszwa zapewnia odporność na poślizg i oleje. Zastosowane w obuwiu ochronnym wkładki z pianki PU wyróżniają się wysoką oddychalnością - to bardzo ważne przy wielogodzinnej pracy. Półbuty o sportowym wyglądzie, zaprojektowane jak buty na co dzień. Granatowy kolor z jasnoniebieskimi, kontrastowymi wstawkami i podszewką oraz z białą podeszwą łatwo dopasujesz do odzieży roboczej, a nawet codziennej! Model ten ozdobiony jest logo producenta na boku oraz na języku. Od zewnętrznej strony oznaczony symbolem ESD - buty mają właściwości antystatyczne.
Zobacz też inne półbuty robocze dostępne w ofercie BalticBHP!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.