

Półmaska filtrująca Elipse P3 RD
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 10 punktów o wartości 1,00 zł
Półmaska filtrująca Elipse P3 RD
Wygodna w użytkowaniu półmaska filtrująca Elipse P3 RD z wymiennymi filtrami P3 to skuteczny sposób na ochronę dróg oddechowych.
Półmaska filtrująca Elipse P3 RD - cechy produktu:
- w połączeniu z filtrem P3 - skuteczność filtracji > 99,95%, do 40 x NDS,
- spełnia wymagania norm EN 140, EN 143,
- produkt wielokrotnego użytku,
- możliwość wymiany filtrów P3 (GVS Elipse SPR316),
- hipoalergiczny materiał,
- lekka i wygodna w użytkowaniu,
- nie ogranicza pola widzenia,
- wyposażona w zawór wydechowy,
- może być stosowana w temperaturze od -5°C do + 55ºC.
Maska ochronna Elipse wykonana z hipoalergicznego materiału (TPE), nie zawierającego w części twarzowej silikonu ani lateksu. Lekka i kompaktowa, jest niezwykle łatwa w nakładaniu dzięki elastycznym taśmom nagłowia. Produkt zaprojektowany tak, aby doskonale dopasowywać się do kształtu twarzy i nie ograniczać pola widzenia. Centralnie umieszczony zawór wydechowy ułatwia oddychanie - zmniejsza opór oddechowy, a także minimalizuje gromadzenie się wilgoci. Maseczka jest gotowa do użytku po odpakowaniu - została wyposażona w wymienne filtry P3 (SPR316). Doskonale sprawdzi się do ochrony dróg oddechowych przed pyłami, dymami i mgłami, w połączeniu z filtrem P3 zapewnia ochronę > 99,95%, do 40 x NDS. Produkt może być stosowany w temperaturze od -5°C do + 55ºC. Maska spełnia wymagania norm EN 140, EN 143. Dostępny rozmiar S/M (SPR299) oraz M/L (SPR501).
Zobacz wszystkie półmaski ochronne wielorazowe w ofercie Baltic BHP!
Szczegóły Produktu
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane