

3M 9322+ AURA PÓŁMASKA PRZECIWPYŁOWA
Najniższa cena produktu 14,99 zł z dnia 27.03.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 1 punktów
3M 9322+ AURA PÓŁMASKA PRZECIWPYŁOWA
Model: 9322+
Zawór wydechowy: TAK
Klasa ochrony: FFP2
Zakres użycia: 12xNDS (NDS≥0,05mg/m3)
Skuteczność filtracji: 94%
Norma: EN149
3M 9322+ AURA PÓŁMASKA PRZECIWPYŁOWA - bez parowania i wilgoci pod maską
Nowoczesna włóknina, tłoczony górny panel, zachodzi głębiej na brodę i nos, mocowana na gumce, innowacyjny redukujący ucisk głowy materiał taśm, trój panelowa – składana konstrukcja. Półmaska filtrująca 3M 9322+ ochrona układu oddechowego przed pyłami, dymami i mgłami o niskiej i średniej toksyczności (do 12xNDS). Doskonale dostosowuje się do każdego kształtu twarzy. Zastosowany w masce zawór wydechowy zapewnia niskie opory wydechu i efektywniejsze odprowadzanie ciepła oraz wilgoci pod maską. Nie ogranicza pola widzenia, umożliwia swobodę ruchu podczas mówienia i przerw w użytkowaniu. Kompatybilna ze środkami ochrony wzroku i słuchu. Produkt do jednorazowego użytku, bardzo łatwy do założenia.
3M 9322+ AURA PÓŁMASKA PRZECIWPYŁOWA - cechy produktu:
- trójpanelowa konstrukcja,
- wyprofilowana blaszka nosowa,
- filtrujący materiał,
- zawór wydechowy Cool Flow,
- gładka wewnętrzna wyściółka.
Zobacz wszystkie półmaski ochronne w ofercie Baltic BHP!
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane