


100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 6 punktów o wartości 1,00 zł
Model: 9332+
Zawór wydechowy: TAK
Klasa ochrony: FFP3
Zakres użycia: do 50xNDS (NDS<0,05mg/m 3 )
Skuteczność filtracji: 97%
Norma: EN 149:2001+A1:2009
Nie krępuje ruchów nowoczesna włóknina, tłoczony górny panel, zachodzi głębiej na brodę i nos, mocowana na gumce, innowacyjny redukujący ucisk głowy materiał taśm, trójpanelowa – składana konstrukcja. Półmaska filtrująca 9332+ chroni układ oddechowy przed wysokim stężeniem toksycznych pyłów, parami, mgłami i azbestem (do 50xNDS). Doskonale dostosowuję się do każdego kształtu twarzy, nie krępuje ruchu podczas mówienia, zapewnia niskie opory oddechowe. Półmaska filtrująca posiada tłoczony górny panel CPC, który ogranicza parowanie okularów i gogli podczas filtracji powietrza. Półmaska filtrująca 9332+ może być stosowana ze środkami ochrony wzroku i słuchu.
Chcesz wiedzieć więcej na temat półmasek i filtrów? Zerknij na nasz blog!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane