3M 9332+ AURA PÓŁMASKA PRZECIWPYŁOWA
3M

3M 9332+ AURA PÓŁMASKA PRZECIWPYŁOWA

0,00 zł
Ilość

  W magazynie, wysyłka natychmiast

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 2 punktów

3M 9332+ AURA PÓŁMASKA PRZECIWPYŁOWA

Model: 9332+
Zawór wydechowy: TAK
Klasa ochrony: FFP3
Zakres użycia: do 50xNDS (NDS<0,05mg/m 3 )
Skuteczność filtracji: 97%
Norma: EN 149:2001+A1:2009


Nie krępuje ruchów nowoczesna włóknina, tłoczony górny panel, zachodzi głębiej na brodę i nos, mocowana na gumce, innowacyjny redukujący ucisk głowy materiał taśm, trójpanelowa – składana konstrukcja. Półmaska filtrująca 9332+ chroni układ oddechowy przed wysokim stężeniem toksycznych pyłów, parami, mgłami i azbestem (do 50xNDS). Doskonale dostosowuję się do każdego kształtu twarzy, nie krępuje ruchu podczas mówienia, zapewnia niskie opory oddechowe. Półmaska filtrująca posiada tłoczony górny panel CPC, który ogranicza parowanie okularów i gogli podczas filtracji powietrza. Półmaska filtrująca 9332+ może być stosowana ze środkami ochrony wzroku i słuchu.

3M 9332+ AURA PÓŁMASKA PRZECIWPYŁOWA - cechy produktu:

  • trójpanelowa konstrukcja,
  • wyprofilowana blaszka nosowa,
  • filtrujący materiał,
  • zawór wydechowy Cool Flow,
  • innowacyjny system taś nagłowia,
  • gładka wewnętrzna wyściółka.

Chcesz wiedzieć więcej na temat półmasek i filtrów? Zerknij na nasz blog!

Szczegóły Produktu

3M
4046719487127

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 [email protected]