

Rękawice robocze Kyorene 01-107
Najniższa cena produktu 11,99 zł z dnia 09.02.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
Rękawice robocze Kyorene 01-107 to najlepszy wybór do precyzyjnych prac. Dzięki unikalnej powłoce zapewniają doskonały chwyt i komfort pracy.
Rękawice robocze Kyorene 01-107 wykonane są z mocnej i trwałej grafenowej dzianiny. Pokryte nitrylową pianką, dla zwiększonej chwytności i przyczepności zostały wyposażone w dodatkową, punktową powłokę. Dzięki zastosowaniu włókien grafenowych rękawice te wyróżniają się komfortem użytkowania - materiał jest odporny na promieniowanie UV, ma właściwości antybakteryjne, a ponadto doskonale odprowadza ciepło. To wszechstronne, wytrzymałe rękawice odporne także na czynniki termiczne. Dla zwiększonej wygody produkt zakończono elastycznym ściągaczem. Rękawice te spełniają wymagania norm EN 407 (X1XXXX), EN 420 oraz EN 388 (4121A).
Rękawice robocze Kyorene 01-107 cechy produktu:
- trwała, grafenowa dzianina,
- nitrylowa pianka i dodatkowa, punktowa powłoka,
- wyjątkowa chwytność,
- odporne na promieniowanie UV,
- właściwości antybakteryjne,
- odprowadzają ciepło,
- odporne na czynniki termiczne,
- wykończone elastycznym ściągaczem,
- spełniają wymagania norm EN 407 (X1XXXX), EN 420 oraz EN 388 (4121A).
Zobacz pozostałe rękawice robocze powlekane w ofercie Baltic BHP!
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane