Rękawice robocze Mechanix M-Pact Knit CR3A3 Hi-Viz
Najniższa cena produktu 59,99 zł z dnia 07.06.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 6 punktów o wartości 1,00 zł
Rękawice robocze antyprzecięciowe Mechanix M-Pact® Knit CR3A3 Hi-Viz doskonale chronią ręce przed przecięciem zgodnie z normą EN 388: 2003 poziom 3 i ANSI A3.
Cechy produktu:
- doskonale dopasowują się do dłoni,
- odporna na przecięcie dzianina o grubości 13 mm,
- wyściółka D3O® pochłania i rozprasza energię uderzenia,
- anatomiczna guma TPR dla ochrony kostek, śródręcza i palców przed uderzeniami,
- przedłużone mankiety z pętlą ułatwiającą przechowywanie rękawic,
- jaskrawe kolory zwiększające widoczność,
- można prać w pralce,
- zgodne z wymaganiami normy EN388 – 4341,
- kod producenta: KHD-GP.
Rękawiczki robocze Mechanix M-Pact Knit CR3A3 Hi-Viz zapewniają doskonałą ochronę przed przecięciem w bezszwowej dzianinie zgodnie z normą EN 388: 2003 poziom 3 i ANSI A3. Wykonane są z materiału o grubości 13 mm. Doskonale dopasowują się do dłoni. Skutecznie chronią kostki, śródręcza oraz palce przed uderzeniami. Wyściółka D3O® świetnie pochłania i rozprasza energię uderzenia w dłoni. Model M-Pact Knit CR3A3 Hi-Viz wyróżnia się jaskrawymi kolorami oraz przedłużonymi mankietami zapewniającymi dodatkową ochronę. Mankiety wyposażone są w pętle ułatwiające przechowywanie rękawic.
Uwaga!
Rękawice Mechanix sprzedawane są w rozmiarze amerykańskim. Przykład: Rozmiar M: US - 9 to EU – 8.
Zobacz także inne rękawice robocze dostępne w BalticBHP.
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane