- Nowy




100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 12 punktów o wartości 1,00 zł
Niezwykła jakość wykonania, doskonała zręczność i pewność chwytu, a także świetna ochrona dłoni przed obrażeniami mechanicznymi – to właśnie wyróżnia rękawice robocze Mechanix The Original Covert.
Rękawice taktyczne Mechanix The Original Covert to uniwersalny model, który zapewnia ochronę mechaniczną dłoni oraz niezwykłą zręczność. Część chwytna wykonana jest z bezszwowej syntetycznej skóry, która zapewnia mocny i pewny chwyt. Część wierzchnia wykonana z materiału TrekDry, który jest niezwykle wytrzymały, oddychający oraz świetnie odprowadza wilgoć, gdy robi się gorąco. Rękawice robocze wyposażone są w wygodne zapięcie na rzep z zewnętrzną osłoną wykonaną z termoplastycznej gumy (TPR), które pozwala na doskonałe dopasowanie i utrzymanie rękawicy we właściwym miejscu. Rękawiczki pozwalają na obsługę urządzeń dotykowych bez konieczności zdejmowania. Model The Original Covert świetnie sprawdzi się do prac w warsztacie, jak i w czasie wolnym – do ASG, Paintballu, czy wypraw survivalowych. Z rękawiczek roboczych Mechanix chętnie także korzystają operatorzy jednostek specjalnych.
Sprawdź też inne rękawice Mechanix dostępne w ofercie Baltic BHP!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane