Albatros

    Sandały robocze Albatros Bluetech air low

    259,99 zł
    Rozmiar
    Zobacz tabelę rozmiarów
    Zobacz tabelę rozmiarów

    INSTRUKCJA POMIARU STOPY

    Jeśli masz wątpliwości jak dokonać pomiaru stopy możesz skorzystać z naszego wzoru do pomiaru, który znajdziesz klikając w link zamieszczony wyżej "instrukcja pomiaru stopy". 



    ROZMIARDŁUGOŚĆ WKŁADKI [CM]MAKSYMALNA DŁUGOŚĆ STOPY [CM]
    3623,523
    3724,2-24,523,7-24
    3824,824,3
    3925,1-25,524,6-25
    4026,225,7
    4126,5-26,926-26,4
    4227,527
    4327,9-28,227,4-27,7
    4428,928,4
    4529,2-29,528,7-29
    4630,229,7
    4730,5-30,830-30,3



    Nasze wskazówki doboru rozmiarów 

    Pamiętaj, jeśli nie trafisz z rozmiarem, zawsze możesz zwrócić do nas zakupione produkty i masz na to aż do 101 dni*! Skorzystaj z superłatwego zwrotu za pośrednictwem strony szybkiezwroty.pl lub odeślij do nas zwracany produkt we własnym zakresie.

    Ważne przy wyborze rozmiaru odzieży 

    • Jak zmierzyć się w klatce piersiowej? Centymetrem krawieckim zmierz obwód w najszerszym miejscu klatki piersiowej. Pomiaru dokonaj w bieliźnie, cienkiej koszulce itd. - gruba bluza może zafałszować wynik.
    • Jak zmierzyć się w pasie? Zapomnij o pomiarach metrówką, to niestety nie zda egzaminu. Weź centymetr krawiecki i zmierz obwód Twojego pasa w miejscu gdzie zazwyczaj nosisz spodnie. Sprawdź czy oglądane spodnie posiadają regulacje w pasie lub system elastycznego pasa i weź to pod uwagę dokonując pomiarów i wyboru rozmiarów.
    • Jak zmierzyć się w biodrach? Niektórzy producenci podają dodatkową wartość w tabelach rozmiarów - jest to obwód bioder. Centymetrem krawieckim zmierz obwód w najszerszym miejscu. Pomiaru dokonuj w bieliźnie - spodnie np. z workami kieszeniowymi mogą zafałszować wynik.
    • Jak mierzyć długość nogawki? Połóż swoje spodnie na płasko i zmierz odległość od kroku do końca nogawki centymetrem lub miarką. Zapamiętaj wynik i porównaj go z długościami nogawek przedstawionymi w tabeli. W ten sposób zdecydujesz czy wybrać rozmiar standardowy, skrócony czy wydłużony.   
                   

    Ważne przy wyborze rozmiaru butów

    W przypadku butów roboczych, w których spędzamy większą część dnia, wybór właściwego rozmiaru jest szczególnie ważny. Oto nasze wskazówki:

    • załóż skarpetę, którą będziesz nosić z obuwiem (zwłaszcza jeśli stosujesz grubsze skarpety, np. turystyczne), a następnie połóż stopę na kartce A4 umieszczonej na podłodze i obrysuj jej kształt. Długość odcinka pomiędzy krawędzią pięty, a najdalej wysuniętym palcem porównaj z tabelą rozmiarów producenta.
    • zwróć uwagę, że podnosek w obuwiu roboczym ogranicza możliwość „rozbicia” się buta.
    • znaczenie ma także pora pomiaru – wieczorem stopa jest większa niż rano, dlatego zalecamy pomiar na koniec dnia pracy.



    INSTRUKCJA POMIARU STOPY


    Jeśli masz wątpliwości jak dokonać pomiaru stopy możesz skorzystać z naszego wzoru do pomiaru, który znajdziesz klikając w link zamieszczony wyżej "instrukcja pomiaru stopy". 

    Najczęściej dzięki tym krokom naszym Klientom udaje się dobrać idealny rozmiar.

    Ilość

      Ostatnie sztuki w magazynie

    Dostawa od 0 zł

    Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 1

    Wysyłka w 24H

    Do 101 dni na darmowy zwrot

    NUMBER [count] użytkowników właśnie ogląda ten produkt

    Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 78 punktów o wartości 8,00 zł

    Sandały robocze Albatros Bluetech Air Low

    Model:  Bluetech Air Low

    Cholewka: wysokiej jakości, oddychająca mikrofibra

    Podszewka: oddychająca funkcjonalna 3D Mesh

    Podeszwa: elastyczna, profilowana, antypoślizgowa i odporna na ścieranie podeszwa DUO-PU

    Podnosek: z włókna szklanego

    Rodzaj zapięcia: rzep Velcro

    Klasa ochrony: S1P 

    Kolor: czarno/niebieski

    Wymagania: zgoda z normą EN ISO 20345:2011, S1P, SRC, ESD

    Sandały robocze Albatros Bluetech Air Low - wygoda i komfort

    Swoboda ruchów w połączeniu z doskonałą jakością wykonania: to właśnie oznacza PROFI LINE CSL firmy ALBATROS. Cholewka została wykonana z wysokiej jakości mikrofibry z dużymi szczelinami zapewniającymi optymalną cyrkulację powietrza. Dzięki funkcjonalnemu zapięciu na rzepy z odblaskowymi liniami sandał łatwo dostosować do kształtu stopy i umożliwia łatwe zakładanie i zdejmowanie. Połączenie materiału PU / PU i płaskiej podeszwy zapewnia wyjątkową stabilność przy optymalnym tłumieniu. Specjalny profil podeszwy zapewnia bezpieczeństwo antypoślizgowe zgodnie z kategorią SRC. Dodatkowym plusem jest wkładka comfit AIR, która pochłania wstrząsy w obszarze pięty. W ten sposób naturalna pozycja stopy w bucie jest zoptymalizowana, a mięśnie podczas chodzenia są stymulowane. Kevlarowy podnosek i wkładka antyprzebiciowa zapewniają bezpieczeństwo na poziomie S1P, natomiast dzięki temu, że but jest pozbawiony elementów metalowych i spełnia normę EDC - but jest antyelektrostatyczny!

    Sandały robocze Albatros Bluetech Air Low cechy produktu:

    • wykonane z oddychającej mikrofibry,
    • podnosek z włókna szklanego,
    • wkładka antyprzebiciowa z włókna szklanego,
    • właściwości antystatyczne,
    • podeszwa zgodna z normą SRC,
    • niezwykle przewiewne,
    • wygodne zakładanie dzięki systemowi Velcro.

    Zobacz wszystkie buty robocze letnie w ofercie Baltic BHP!

    Szczegóły Produktu

    4051428055772

    Opis

    Klasa ochrony obuwia
    S1P
    Podnosek
    Kompozytowy
    Materiał
    Syntetyczny
    Wkładka antyprzebiciowa
    Tak
    Zapięcie
    Rzepy
    Membrana wodoodporna
    Nie
    Norma
    ESD
    SRC

    Specyficzne kody

    UPC

    Reklamacja - najważniejsze informacje

    • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
    • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
    • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
    • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
    • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
    • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.



    Najczęściej zadawane pytania:

    1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

    Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



    2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

    Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



    3. Jak wygląda proces reklamacji?

    Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



    4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

    Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



    5. Ile trwa reklamacja?

    Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



    6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

    Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



    7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

    Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

    • Nazwa : Do 101 dni na zwrot
    • Opis

      Najważniejsze informacje:

      • Czy mogę zwrócić produkt? Tak. Bez podawania przyczyny.
      • Czy mogę wymienić produkt? Tak. Możesz zwrócić produkt i złożyć kolejne zamówienie.
      • Ile czasu mam na zwrot? Do 101 dni, jeśli jesteś zarejestrowanym Klientem (po 14 dniach możesz odesłać tylko produkty nieużywane, z metkami i w oryginalnym opakowaniu). Jeśli jesteś Klientem niezarejestrowanym - przysługuje Ci ustawowe prawo do odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
      • Czy zwrot jest darmowy? Tak, dla zarejestrowanych klientów. 
      • Czy przy zakupie na fakturę mogę zwrócić produkt? Tak. 
      • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie. Wystarczy inny dowód zakupu lub zwrot przez konto na sklepie. 
      • Ile czasu muszę czekać na zwrot środków? Zazwyczaj 3-4 dni. Maksymalnie do 14 dni od otrzymania przez nas kompletu informacji i produktu.


      Najczęściej zadawane pytania:

      1. Ile czasu mam na zwrot produktu?

      Jeśli jesteś Klientem zarejestrowanym w Sklepie, produkt możesz zwrócić w terminie do 101 dni, o ile jest on nieużywany, z oryginalnymi metkami oraz elementami zabezpieczającymi i w oryginalnym opakowaniu. Standardowo, zgodnie z obowiązującymi przepisami przysługuje Ci do 14 dni na odstąpienie od umowy (zwrot).



      2. Jak dokonać zwrotu?

      Zwrotu możesz wygodnie dokonać przez system sklepu. Klient zarejestrowany dokonuje zwrotu w tym miejscu: zwrot dla zarejestrowanych klientów. Klient nie zarejestrowany może dokonać zwrotu w tym miejscu: zwrot dla niezarejestrowanych. Wybierz numer zamówienia i produkty do zwrotu, uzupełnij kilka informacji i gotowe, nie musisz wypełniać żadnych formalności. 



      3. Jak dokonać wymiany?

      Możesz wymienić produkt w ten sposób, że zwrócisz produkt którego nie chcesz zatrzymać i zamówisz nowy. Możesz poczekać na zwrot środków przed złożeniem kolejnego zamówienia lub od razu zamówić kolejny. 



      4. Czy muszę coś płacić za zwrot?

      Zarejestrowani klienci nie płacą za zwrot. 



      5. W jaki sposób i w jakim czasie otrzymam zwrot środków?

      Zwrot otrzymasz od nas w ciągu 3-4 dni roboczych od zweryfikowania otrzymanej od Ciebie paczki. Maksymalnie może nam to zająć 14 dni. Zwrot środków otrzymasz w taki sposób w jaki płaciłeś za zamówienie. Jeśli zamówienie opłaciłeś za pobraniem, wówczas zwrot otrzymasz na konto bankowe podane w formularzu. 



      6. Zwróciłem paczkę i nie otrzymałem pieniędzy. Dlaczego?

      Jeśli nie otrzymałeś od nas zwrotu środków, sprawdź swoją skrzynkę e-mail oraz powiadomienia na telefonie. Prawdopodobnie w formularzu zwrotu brakuje wymaganych danych.

    • Kliknij tutaj aby uzyskać więcej informacji