



100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 25 punktów o wartości 3,00 zł
Wysokiej jakości sandały robocze Albatros Bluetech air low, które świetnie sprawdzą się przez cały rok. Można je używać w ciepłe, słoneczne dni. Doskonale sprawdzą się także zimą w pracy w pomieszczeniach.
Sandały robocze Albatros Bluetech air low to połączenie doskonałej jakości wykonania oraz swobody ruchów. Cholewka w tym modelu wykonana jest z niezwykle wytrzymałej mikrofibry, która ma duże szczeliny zapewniające doskonałą oddychalność. Buty zapinane są na rzep z odblaskowymi liniami Velcro, który gwarantuje doskonałe dopasowanie oraz łatwe zakładanie, jak i ściąganie. Model ten wyposażony został w elastyczną, profilowaną podeszwę DUO-PU, która odporna jest z ścieranie oraz poślizg zgodnie z kategorią SRC. Wkładki comfit AIR doskonale pochłaniają wstrząsy w okolicach pięty, dzięki czemu pozycja stopy w bucie jest zoptymalizowana oraz mięśnie są dodatkowo stymulowane podczas chodzenia. Sandały robocze Albatros Bluetech air low zapewniają doskonałą stabilność przy optymalnym tłumieniu. Dla zapewnianie bezpieczeństwa na poziomie S1P, obuwie wyposażone zostało w kevlarowy podnosek oraz wkładkę odporną na przebicie, a dzięki temu, że but nie posiada elementów metalowych spełnia dodatkowo normę ESD - but jest antyelektrostatyczny!
Zobacz wszystkie buty robocze letnie w ofercie Baltic BHP!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.