

Skarpety Mund Elbrus
Najniższa cena 34,99 zł z dnia 04.12.2023
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 3 punktów
Komfort Twoich stóp zależy nie tylko od profesjonalnych butów roboczych, ale także od wysokiej jakości skarpet. Cienkie skarpety Mund Elbrus są oddychające, a przy tym zapewniają ciepło nawet w niskich temperaturach.
Skarpety renomowanego producenta - firmy Mund - to doskonały stosunek jakości do ceny. Cienka dzianina zawiera aż 75% włókien Thermolite - jest to oddychający materiał firmy Dupont, który wysycha 50% szybciej niż bawełna i 20% szybciej niż inne materiały. Dzięki temu skarpety odprowadzają wilgoć ograniczając namnażanie bakterii, a jednocześnie zapewniają ciepło przy temperaturze nawet do -25°C. Model ten sprawdzi się od jesieni do wiosny, a przy ekstremalnie niskich temperaturach będzie doskonałym wyborem na pierwszą warstwę skarpet.
Skarpety Mund Elbrus cechy produktu:
- lekkie i oddychające,
- odprowadzają wilgoć,
- szybkoschnące,
- ograniczają namnażanie bakterii i powstawanie nieprzyjemnego zapachu,
- zapewniają ciepło nawet do -25°C,
- doskonałe w chłodniejsze dni, także jako pierwsza warstwa skarpet w ekstremalnie niskich temperaturach
- skład: 75% THERMOLITE®Base, 15% LYCRA®, 10% Poliamid.
Chcesz zadbać o komfort Twoich stóp? Wybierz także profesjonalne buty robocze z oferty Baltic BHP!
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Syntetyczny
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|