
- Wyprzedaż!
Najniższa cena produktu 34,99 zł z dnia 27.03.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 3 punktów
Aby zadbać o komfort stóp, warto zastąpić zwykłe skarpety zaawansowanymi technicznie modelami, które poradzą sobie z zapewnieniem ciepła, ale przy tym odprowadzą wilgoć. Skarpety Mund Explorer dzięki połączeniu naturalnych i syntetycznych włókien z powodzeniem spełniają oba te zadania.
Skarpety renomowanej marki Mund o zawartości aż 32% wełny merino, słynącej z doskonałych właściwości termoregulacyjnych. Dzięki odprowadzaniu wilgoci w skarpetach Mund Explorer stopa pozostaje sucha, unikając w ten sposób odparzeń, a ponadto nie namnażają się bakterie i nie powstają przykre zapachy. Unikalna konstrukcja, wzmocnienia na palcach i pięcie, a także podwójna dzianina zapewniają komfort i zabezpieczają przed otarciami i pęcherzami. Ten uniwersalny model zapewni ciepło w temperaturze nawet do -10°C. Sprawdzi się nie tylko jako uzupełnienie stroju roboczego, ale także podczas trekkingu i innych aktywności.
Zadbaj o swój komfort dobierając także profesjonalne buty robocze z oferty Baltic BHP!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane