

Skarpety Mund Makalu
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 21 punktów o wartości 2,00 zł
Zimowe skarpety Mund Makalu wykonane z dzianiny Primaloft zapewniają komfort termiczny nawet do -25°C.
Niezwykle lekkie i oddychające skarpety Mund. Zastosowana w produkcie dzianina Primaloft zapewnia optymalną temperaturę stóp w mroźne dni. Dodatkową zaletą materiału jest odporność na wilgoć z zewnątrz. Unikalny splot na podbiciu zwiększa oddychalność skarpet, a konstrukcja produktu zapobiega powstawaniu otarć i pęcherzy. Dla jeszcze większego komfortu użytkowania w skarpetach Makalu zastosowano płaskie szwy. Model ten sprawdzi się w ujemnych temperaturach, do -25ºC.
Skarpety Mund Makalu cechy produktu:
- lekkie i oddychające,
- wykonane z dzianiny Primaloft,
- ochrona przed zimnem do -25ºC,
- odporność na wilgoć z zewnątrz,
- splot dzianiny wspomagający oddychalność,
- konstrukcja zapobiegająca otarciom,
- płaskie szwy,
- skład: 82% Primaloft YARN®, 13% poliamid, 5% Lycra
Zobacz pozostałe modele skarpet w kategorii bielizna!
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane