

Toughbuilt pas monterski TB-CT-41B
Najniższa cena produktu 109,99 zł z dnia 27.03.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 11 punktów o wartości 1,00 zł
Pas monterski z możliwością dołączenia dowolnej ilość kieszeni narzędziowych, dzięki czemu swoje najbardziej potrzebne narzędzia można mieć zawsze pod ręką.
Toughbuilt pas monterski TB-CT-41B - cechy produktu:
- regulowana długość od 81 cm do 122 cm,
- miękki wewnętrzny materiał,
- uchwyty na szelki,
- metalowe zakończenie,
- plastikowa, masywna klamra,
- kompatybilny z kieszeniami Toughbuilt,
- kod produktu TB-CT-41B.
Regulowany pas monterski Toughbuilt TB-CT-41B przeznaczony do naprawdę ciężkiej roboty. Wykonany z wytrzymałego materiału z klamrą heavy duty. Regulowana długość od 81 cm do 122 cm. Do pasa narzędziowego można dołączyć dowolną ilość kieszeni narzędziowych z systemem mocowań ClipTech. Miękka wyściółka pasa zapobiega odciskaniu się pasa narzędziowego na skórze. Przystosowany do mocowania szelek do pasa. Pas monterski można indywidualnie dostosować do własnych potrzeb dzięki unikatowej budowie. Kod produktu TB-CT-41B.
Zobacz też inne produkty Toughbuilt w naszej ofercie!
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.