

Toughbuilt uchwyty Clip Tech 3 sztuki
Najniższa cena produktu 49,99 zł z dnia 27.03.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 5 punktów o wartości 1,00 zł
Uchwyty Clip Tech - dzięki nim mocujesz torby narzędziowe, jak i inne potrzebne akcesoria praktycznie wszędzie - do pasa, do innych toreb monterskich, jak i do ściany czy drabiny.
Toughbuilt uchwyty clip tech cechy produktu:
- zestaw 3 uchwytów clip tech,
- szybki montaż,
- kod produktu TB-CT-150.
Uchwyty Toughbuilt clip tech pozwalają na mocowanie toreb narzędziowych i akcesoriów Toughbuilt do niemal każdego elementu wyposażenia. Dzięki mocowaniu clip tech możesz swoje ulubione torby monterskie zamocować do zwykłego pasa, innych akcesoriów Toughbuilt. Noś co chcesz, kiedy chcesz i jak chcesz, bo dzięki systemowi clip tech dodatkowe akcesoria możesz zamontować w domowym zaciszu, jak i na robocie u klienta. Ciesz się swobodą i organizuj swoje wyposażenie tak jak lubisz. W skład zestawu wchodzą 3 uchwyty clip tech. Kod produktu TB-CT-150.
Sprawdź inne produkty Toughbuilt w naszej ofercie.
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane